UKEN SOM GIKK, AUGUST DEL 3

AKKURAT NÅ:

Er jeg i Bergen! Jeg og Andrea kjørte som sagt fra Oslo til Bergen i går kveld, og vi kom frem ganske sent i natt. Men, her er det ikke rom for å ligge på latsiden, så nå står jeg på Janne & Julia. Ingeborg ommøblerte butikken i går, og herreguuuud det er så fint her nå. Kom innom om du er i Bergen! Vi har også fått sykt mange fine varer den siste uken, som jeg gleeeder meg til å legge inn i nettbutikken ♥

UKENS HØYDEPUNKT:

Både en vellykket innkjøpsuke med butikken, og ikke minst all kvalitetstiden jeg har fått de siste dagene. Jeg sier det igjen, herregud så mange fine mennesker jeg har i livet mitt.

UKENS NEDTUR:

Tror egentlig ikke jeg hadde noen spesielle nedturer forrige uke? Nå prøver jeg virkelig å komme på noe, men samtidig føler jeg det blir litt for dumt å ransake hodet etter negative ting? Haha! Sååå jeg nøyer meg med å sette dette punktet tomt i dag. Får satse på fler nedturer denne uken 😉 NEIDA.

UKENS MATOPPLEVELSE:

På fredag samlet en gjeng seg for å lage pulled pork nachos, som Andrea foreslo at vi skulle spise. HERREGUD det er så sykt digg!! Absolutt en ny favoritt-munch. Med digg guacamole, mye ost og seterrømme. Sistnevnte har jeg faktisk aldri spist som “dipp” til mat før, noe jeg kanskje burde være glad for siden det nesten bare er fett. Men folkens, det er SÅ godt!! Lettrømme kan ikke sammenlignes engang. Nå kommer jeg aldri til å gå tilbake til den sunnere varianten :(((

UKENS SERIE:

Jeg prøver fremdeles å se “Gypsy” på netflix, men det har kanskje ikke vært den beste uken å starte på en ny serie på siden jeg har vært opptatt fra morgen til sent på kveld hver eneste dag. Forhåpentligvis har jeg litt mer tid denne uken!

UKENS ANTREKK:

KNIT – BY MALENE BIRGER HER / SKINNBUKSEHER

SKJORTE – LEVIS HER / BUKSEHER / BOOTSHER / VESKE – BALENCIAGA

JUMPSUIT HER

UKENS MUSIKK:

Fay Wildhagen – Set Sails
Mali Music – Beautiful
P!nk – What About Us

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Jobb, trening, jobb, trening ossssv. Merker jeg virkelig trenger å være seriøs for en periode, og legge i flere timer i prosjektene mine. Sommeren har vært en eneste stor fest med alt for mange utskeielser, så nå er jeg klar for noen rolige uker ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg