UKEN SOM GIKK, AUGUST DEL 2

AKKURAT NÅ:

Du, jeg må bare si at jeg har en veldig fin start på dagen. Jeg sitter på kjøkkenbordet med en kaffe (haha kødda, drikker redbull:)) ), og ser utover den fantastiske utsikten over Oslo. For en by, jeg elsker den! I dag sto jeg opp ekstra tidlig slik at jeg skulle ha god tid før den lange dagen med innkjøp starter. Bruke lang tid på badet, uten noe stress. Jeg la også frem dagens antrekk i går kveld, slik at jeg slipper å endevende kofferten i stress nå. Straks skal jeg dra på dagens første innkjøp hos Filippa K, gleder meg!

UKENS OPPTUR:

Å reise til København med team Janne & Julia på fashion week! Vi er der to ganger i året, og vi gleder oss like mye hver gang. Det er noe helt spesielt å dra på disse turene. De gir oss så sykt mye inspirasjon, og ikke minst motivasjon til å jobbe på videre. Å møte andre mennesker i samme bransje, dele erfaringer, og ikke minst ta seg en fest eller to er mer motiverende enn man skulle tro. Dessuten har jeg det beste teamet rundt meg, med latterkramper flere ganger om dagen. Jeg er heldig. Sorry, merker dette blir en litt sånn gladkristen oppsummering av forrige uke. Heheh.

UKENS NEDTUR:

At jeg har blitt syk, noe som alltid er en nedtur i seg selv. Jeg er aldri syk. Mens nå, midt i den mest hektiske perioden av året med innkjøp og alt rundt det klarer selvfølgelig kroppen min å streike. Heldigvis tror jeg på at en positiv innstilling fikser det meste, så litt vond hals og feber stopper ikke meg!

UKENS MATOPPLEVELSE:

Kan ikke si jeg har hatt noen a-ha opplevelser denne uken heller ass. Det burde jeg gjøre noe med i ukens om kommer! Men, i København har vi funnet en favoritt pizzaresturant som heter Neighborhood. Skikkelig kult sted med god mat, digge drinker og ikke minst superfint lokale. Anbefales!

UKENS SERIE:

Tidligere i sommer tipset en venninne meg om Gypsy, som ligger på netflix. Jeg startet på den for et par dager siden, men siden jeg ser før jeg skal legge meg sovner jeg hver gang… Okei, kanskje ikke den beste måten å selge inn den serien på. MEN, den virker veldig gøy, så jeg har store planer om å se den fremover!

UKENS ANTREKK:

JAKKE – TIGER OF SWEDEN HER / GENSER – NLY HER / BUKSE – FILIPPA K / SNEAKERS – VANS HER / VESKE – BY MALENE BIRGER HER

DRESS – ZARA

JAKKE – SAMSØE SAMSØE / TEE – FILIPPA K / DRESSBUKSE – FILIPPA K / SNEAKERS – TIGER OF SWEDEN

JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / JUMPSUIT – NLY HER / SNEAKERS – TIGER OF SWEDEN HER / KOFFERT – BY MALENE BIRGER HER

BLUSE HER / SKINNBUKSE HER

UKENS MUSIKK:Post Malone – Go Flex
Mali Music – Beautiful
Solange – Losing You

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Frem til torsdags ettermiddag står innkjøp på planen fra tidlig morgen til sent på kveld. Deretter skal jeg ta meg en velfortjent fest! Eller kanskje droppe, I dont know. Jeg vurderer faktisk å dra på Findings i helgen, men har ikke helt bestemt meg enda. Noe sprell i Oslo blir det uansett 😀

 

6 kommentarer

Siste innlegg