UKEN SOM GIKK, AUGUST DEL 1

AKKURAT NÅ:

Ler jeg av mitt eget fjes. Akkurat nå har jeg ikke vippeextensions, og skal ha en pause fra det i cirka to uker. Ikke fordi jeg trenger det eller vil, men fordi jeg var aaalt for sen med å bestille ny time og da ble alt fullbooket hos Beauty London. Sånn er det når man går til den beste salongen i byen, hihi! Uansett, jeg har limt på meg noen falske vipper, og de ser helt jævlig ut. Skikkelig sånn edderkopp-look :)) Akkurat nå kan jeg ikke ta de av heller, siden jeg ikke har sminkefjerner på Janne & Julia. Teit historie, poenget er bare at jeg ser ganske taper ut.

UKENS HØYDEPUNKT:

Uten tvil ferien til Athen med bestekompisen min! Åh, det var akkurat den ferien jeg trengte. Total avslapning uten å tenke spesielt mye over klokken. Sol, (alt for mye) god mat og drikke, pluss kvalitetstid med en av de viktigste menneskene i livet mitt. Kan det bli bedre?

UKENS MATOPPLEVELSE:

Hmmm hver dag var egentlig en matfest i Hellas, haha. De fleste måltidene var veldig gode, men jeg tror egentlig ikke jeg kan trekke frem noen som ekstremt gode? Det beste måltidet ble da kanskje hotellfrokosten på Comfort Hotel Runway torsdagsmorgen før jeg fløy til Bergen. Herregud så digg det var med eggerøre, bacon, digg brød, pålegg og eplejuice!

UKENS SERIE:

Jeg ser fortsatt på Gossip Girl, og har nå kommet til sesong 6! Ja, jeg har sett serien før – men nå er jeg hekta igjen. I går brukte jeg faktisk HELE dagen til å se på GG, haha er det mulig. Søndager ♥

UKENS ANTREKK:

KJOLE HER

KJOLE – GINA TRICOT

KJOLE HER / SKO HER

SKJORTE HER / SHORTS HER

BIKINITOPPHER

UKENS MUSIKK:

Kanye West – Flashing Lights
J Balvin – Mi Gente

Jeg har faktisk ikke hørt så mye på musikk den siste uken, tro det eller ei. Jeg har nemlig blitt hekta på podcasten til The Kåss Furusets, og den er helt fantastisk. Lå på stranden hver dag å lo meg ihjel. Måtte sett veldig komisk ut, men det gjør ingenting. Hihi.

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

I dag og i morgen har jeg endel jobb som må bli gjort før jeg reiser. På onsdag drar team Janne & Julia avgårde til København for fashion week, woho! Det er like gøy hver gang, og ikke minst utrolig sosialt. På fredag drar vi rett til Oslo der innkjøpsuke står for tur, så jeg blir vel borte fra Bergen i nesten to uker totalt. Jeg har ikke vært mye i leiligheten min denne sommeren gitt! Det er vel sånn det skal være på sommeren?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg