UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Jeg kom nettopp løpende inn på Janne & Julia etter at bybanen har vært forsinket, IGJEN. Jeg forstår ikke når man faktisk kan stole på at den er presis igjen? Det har vært så mye tull siden sommeren, og jeg derfor startet å dra hjemmefra mye tidligere enn jeg må kun for at jeg ikke skal bli forsinket. Likevel presterer den gang på gang å komme både 10, 15 og 20 minutter for sent. Så jævlig irriterende!

UKENS OPPTUR:

Uten tvil lørdag! Jeg hadde invitert noen venner hjem på indrefilet med godt tilbehør. Jeg elsker jo å lage mat til andre, så hver gang jeg får mulighet til å samle venner på middager tar jeg den! Jeg holder allerede på å planlegge neste middagsfest, lurer på hva jeg skal lage da… Senere på kvelden kom det enda flere venninner, og plutselig var stuen min full av festglade mennesker. Så hyggelig! Litt nedtur var det jo å dra på byen siden det var stappfullt med folk, og jeg hadde jo egentlig feber så burde holdt meg hjemme. Men men, jeg skal ikke la det ødelegge dagen!

UKENS NEDTUR:

Å være syk.. Helt siden tirsdag har jeg vekslet mellom å ha feber, tett hode og hate livet – til å være fin igjen dagen etter. Utrolig rart. Selvom helgen både var utrolig gøy, så var det jo en ekstra kamp å skulle holde feberen i sjakk. Jeg tror jeg klarte det fint, selvom jeg burde holdt sengen 😉 I dag føler jeg meg heldigvis mye bedre, noe som er bra siden jeg reiser til Italia om et par dager. Gleder meg sånn!

UKENS ANTREKK:

(annonselenker)

IMG_4080-2

Jakke – HER / Genser – HER / Bukse – HER / Sko – Zara

IMG_4769 kopi 2-2

Genser – Mads Nørgaard / Bukse – Cheap Monday

IMG_1989-2

Jakke – Samsøe HER / Genser – Tiger HER / Bukse – HER / Sko – HER

IMG_2565-2

Genser – HER / Skinntights – HER / Sko – HER / Sunnies – Céline

UKENS CRAVING:

Hmmmm, tapas? Vi hadde den diggeste tapasen på avsluttningskvelden til BIS Marketing på fredag. Helt siden da (altså de to siste dagene..) har jeg hatt den sykeste cravingen på tapas. Jeg vil spise det hver dag! Ikke så veldig økonomisk om jeg skal lage alt alene, derfor tenkte jeg å invitere til en tapaskveld hos meg snart. To fluer i en smekk, venninnekveld og mat!

UKENS FOKUS:

Å slappe av, ha det gøy og være sammen med venner. Det har faktisk vært en skikkelig bra uke, med noe gøy som skjer nesten hver dag. Èn ting jeg vil dra frem er silent disco (google det) som vi var på onsdag. Jeg hadde egentlig ikke tenkte å bli med, men Andrea sine overtalelseskunster lurte meg med likevel. Det er jeg glad for! Jeg har alltid tenkt man må være skikkelig dritings for å dra på silent disco, så jeg var ganske skeptisk da vi kom dit og jeg følte meg helt edru. Utrolig nok gjorde det ingenting, og vi danset i flere timer non stop. Det var så gøy å bare fokusere på jentene, dansing og ingenting annet. Det ble nesten mer som en treningsøkt enn en fest, hehe. Anbefales!

 

0 kommentarer

Siste innlegg