UKEN SOM GIKK

(Inneholder annonselenker)
God morgen og god mandag! Ny uke, nye muligheter – spesielt på bloggfronten 😀 Jeg starter som vanlig mandag morgen med “uken som gikk”, altså da forrige uke. Det er nok ikke den mest spennende uken i mitt liv, men nå består jo livet av flest hverdager så sånn er det vel bare.

AKKURAT NÅ:

Har jeg akkurat kommet til Janne & Julia, og skal straks lage en to do liste for dagen. Om jeg ikke har en rutine å jobbe etter er jeg nemlig litt overalt, og da blir ingenting helt ferdig før jeg starter på neste ting. Det går ikke! Jeg står også å tvisnuser på den siste snusen, for etter denne boksen er tom har jeg nemlig tenkt å slutte. Igjen. Akkurat nå merker jeg motivasjonen ikke er på topp, spesielt siden jeg reiser til Roma neste uke og vet at taxfreesnus er sykt billig. Det frister mest å hamstre seg opp tidenes lager på flyplassen, men skal jeg la være? Tenk på hvor mye penger jeg kommer til å “spare”! (Det vil si sløse bort på andre ting).

UKENS OPPTUR:

Å endelig ha kommet inn i normal døgnrytme igjen! I dag våknet jeg faktisk av meg selv klokken syv, hele 15 minutter før alarmen ringte. Det var vel og merke fordi jeg hadde et grusomt mareritt, for jeg var jo trøtt som ei strømpe.. Likevel klarte jeg å stå opp uten å ligge på mobilen i en time først. Det er så typisk meg, å ha på alarmen alt for tidlig kun sånn at jeg kan kose meg ekstra under dynen. Apropos det, fyyyfaen så kaldt det var på soverommet mitt i dag tidlig! Jeg har jo varmekabler på i hele leiligheten, mens på soverommet er det null varme.. Heldigvis har jeg en ovn der inne som må skrus på i dag, for jeg takler virkelig ikke å våkne opp til minusgrader. Ehm ja, denne uken var kanskje litt kjedelig siden dette var ukens opptur.. :(((

UKENS NEDTUR:

At det har blitt så kaldt ute? Haha jeg kommer virkelig ikke på noe annet.. En veldig innholdsløs uke med andre ord.

UKENS ANTREKK:

IMG_4230-2

Jakke – HER

IMG_1345-2

Jakke – HER / Bukse – HER / Sko – HER

IMG_1840-2

Jakke – Mango / Genser – HER / Bukse – HER / Sko – HER / Veske – HER / Lue – HER

UKENS CRAVINGS:

Endelig er matlysten på plass og jeg spiser sånn cirka som normalt igjen. Denne uken har jeg hatt sykt craving på polarbrød med majones og lobnobs. Kanskje ikke den mest spennende kombinasjonen, men det er så godt! Spiser det til frokost hver eneste morgen, og ofte til middag også siden jeg syns det er så godt.. Kjenner jeg meg selv rett spiser jeg det hver dag i en uke til, så er jeg lei frem til neste år. Jeg gjør virkelig ingenting med måte altså, og går fort lei av både mat, musikk og andre ting jeg driver med fordi jeg går “all in”. Hehe.

UKENS FOKUS:

Jobb jobb jobb! Jeg har helt panikk på den fronten siden det har vært noen slappe tre uker. Bloggen og butikken betyr så utrolig mye for meg, og det er ingen god følelse å vite at man ikke har prestert så godt man kunne.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg