UKEN SOM GIKK

Hei og god mandag ♥ Ny uke, nye muligheter! Er det ikke det man sier? 🙂 Hihi. Jeg har tatt meg litt fri i helgen som dere har forstått, men nå føler jeg meg klar til å komme tilbake for fullt her. Det vil si to innlegg om dagen og ikke mer slurving fra frøken Nylands side! Jeg tenkte å starte mandagen med uken som gikk, altså forrige uke.

Akkurat nå:

Akkurat nå star jeg på Janne & Julia, og prøver å blogge diskre bak kassen. Noen ganger har jeg ikke tid til å gjøre begge deler i løpet av en dag, så da får jeg multitaske litt når det er rolig på morgenen. Nå kom nettopp posten med MANGE nyheter fra Steve Madden, så når jeg har postet dette innlegget skal jeg pakke opp alt. Wææ er så spent på hva som har kommet!

Ukens opptur:

Uten tvil helgen! Selv om jeg har mange venninner hjemmefra som bor i Bergen er alle travel på hver sin kant. Det er ikke så alt for ofte vi alle rekker å samles, men i helgen fikk vi det endelig til. Vi startet med shopping, vin og lunsj på lørdag før vi hadde en super fest på kvelden med dansekonkurranse og mye latter. Åh, de jentene gir meg så mye energi! Jeg lå seriøst hjemme i går kveld og var lei meg for at helgen var over, kunne ønske vi kunne være sammen i mange dager til.. Heldigvis elsker jeg å arranger sosiale sammenkomster, så jeg kommer nok til å tvinge de til å samles mange ganger denne høsten.

Ukens nedtur:

Jeg har startet å snuse igjen. Æææ faen! Jeg som hadde vært så flink å holde meg i over en måned.. Da jeg var i Molde snuste alle vennene mine der, så jeg fikk liksom en her og en der av de og følte meg nesten avhengig igjen. Da jeg kom tilbake til Bergen så holdt jeg meg i kanskje en dag, før jeg ikke klarte mer og dro på butikken for å kjøpe en egen boks. SÅ irriterende. Men men. Heldigvis skal jeg litt til utlandet til høsten, så jeg får hamstre med meg på taxfree.
En annen nedtur var jo å stenge kommentarfeltet mitt. Jeg må innrømme det er litt tomt å logge seg inn på bloggen uten å ha nye kommentarer å svare på. Likevel er det utrolig deilig å ikke ha den “byrden” hengende over meg. Jeg gleder meg til jeg føler meg klar til å åpne det igjen!

Ukens antrekk:

IMG_1677-2

Jakke – i beige HER / Bukse – HER / Sko – HER / Veske – HER

IMG_5371-2

Jakke – Acne (lignende her) / Genserher / Over knee bootsher

Det ble ikke mange antrekk forrige uke siden jeg blogget så lite, men her har dere de! 🙂

Ukens craving:

Altså, jeg har ikke hatt matlyst i det hele tatt de siste ukene. Når jeg har det litt kjipt så er det som om kroppen jobber mot meg. Jeg har sikkert gått ned minst fem kilo, noe som virkelig ikke er bra.. Så siden jeg ikke har spist så mye har jeg heller ingen craving, så det må vel bli å snuse? Haha! Gleder meg til matlysten er på topp igjen så jeg kan lage mye god mat, mmmm.

Ukens fokus:

Å finne tilbake til meg selv, uansett hvor teit det kanskje høres ut. Jeg merker at ting bare blir bedre og bedre for hver dag, og i dag har jeg faktisk en ganske bra dag.

0 kommentarer

Siste innlegg