UKEN SOM GIKK

(annonselenker)

 

Akkurat nå:

Akkurat nå har jeg nettopp kommet tilbake til leiligheten etter en liten snoperunde på butikken. Jeg har kjøpt flere poser potetgull, sjokolade og smågodt. Ah, i kveld blir det kalorifest! Om litt skal jeg også begynne på middagen, i dag står fajitas på menyen. Mmm. Etter det blir det nok film, enda mer spising og bare avslapning. Har du forresten et filmtips til meg? Helst en film som ligger på netflix eller hbo ♥ Da hadde jeg blitt glaaad!

Ukens fokus:

Jeg vil vel si at ukens fokus har vært ganske likt som de tidligere ukene. Jeg prøver enda å finne den perfekte balansen mellom blogg, butikk, venner og kjæreste. Man vil jo være 100% på alle punkter, og helst litt til også. Det går seg nok til med tiden tipper jeg 😀

Ukens antrekk:

IMG_4567-2

Jakke – HER / Genser – HER / Bukse – HER / Sko – HER / Veske– Balenciaga

IMG_5795-2

Kjole HER

IMG_4837-2-2

Jakke – HER / Bukse – HER

Ukens beste opplevelse:

Definitivt kvelden i går! Jeg prøver å skape en årlig welcome back fest for vennene mine her i Bergen, som egentlig bare er et vors der vi samles for å “feire” at alle er tilbake i byen etter en lang sommerferie. Selv om gårsdagens fest ikke ble helt som planlagt, så var det likevel en supergøy kveld sammen med mine gode venner 😀 Jeg er heldig!

Ukens verste opplevelse:

Hmmm ukens verste opplevelse må nok også være fra festen i går, eller rettere sagt da jeg skulle dra hjem fra byen. Haha. Der gikk jeg mutters alene i Bergen sentrum, med en pose full av nuggets, burgere og chips i den ene hånden og en fanta i den andre. Det pissregnet og jeg var helt gjennomvåt. Jeg fant ingen taxier og det var lenge til neste bane gikk. Heldigvis kom jeg meg hjem til slutt, bare litt senere enn forventet 😉 Ukens verste opplevelse var altså ikke så ille likevel, det har vært en bra uke!

Ukens irritasjonsmoment:

 At folk er treige. Jeg tåler ikke mennesker som ikke har et fnugg av effektivitet i seg. Personlig er jeg kanskje en litt overivrig person som vil at alt skal skje så fort som mulig, hele tiden. Noe som forsåvidt kan være sykt irriterende det også. Men ja, treige mennesker er noe av det mest irriterende jeg vet om! Kanskje tålmodigheten min trenger å utvide seg litt? Noe å tenke på til uken som kommer, hihi.

Ukens craving:

McDonalds! Denne uken har jeg vært litt overivrig når det kommer til hvor mye jeg har tenkt og vurdert om jeg skal kjøpe mccern. Heldigvis har jeg klart å begrense meg til kun én gang som var i natt. Ååå jeg vil ha mccern nååååå!!

Nei, nå får jeg begynne på fajitasene før jeg tar meg selv med en cheesburger i hånden. Husk å kom med filmtips! ♥

11 kommentarer
    1. Så fin kjole! Et den normal i str? Jeg er 175 og bruker vanligvis xxs – xs, og er defor ekstrem tynn. Det som er vanskelig med kjolekjøp er at de ofte blir for korte, og hvis jeg velger en str større blir den gjerne slaskete på meg…. Tror kanskje det tryggeste er å kjøpe i butikk så jeg kan prøve på forhånd 🙂

      1. Heei! 🙂 Ja den er normal i størrelsen. Jeg ville nok bestilt xs! For det er ikke sååå stor forskjell på lengde fra s-xs. Tror ikke det skal være noe problem 🙂 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg