UKEN SOM GIKK

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

AKKURAT NÅ: 

Sitter jeg ute på Espresso House å jobber meg ferdig for dagen. Det er sååå digg å sitte ute i frisk luft å jobbe! Hvorfor har jeg aldri tenkt på det før? Haha! Syns det er sykt irriterende når solen treffer skjermen og man nærmest ikke ser en ting, mens i dag når det er overskyet er det bare sykt deilig.

UKENS ANTREKK:

KJOLEHER / BELTE – NAKD / HEELSRIVER ISLAND

GENSERHER / SHORTSHER

GENSERHER / SHORTSHER / FLIPFLOPSHER / SOLBRILLERHER

KJOLENELLY / SANDALERHER

UKENS OPPTUR:

Guud, nå må jeg tenke. Hva gjorde jeg egentlig på forrige uke? Haha! Hadde vel egentlig to oppturer, eller to episoder som ga meg en ekstra good feeling. For det første å delta på demonstrasjonen for Black Lives Matter. Det var bare helt utrolig å se hvor mange som møtte opp utenfor stortinget, og å se engasjementet rundt denne debatten. Jeg som lever i min lille boble der alle er snille og rasisme ikke eksisterer har virkelig fått en eye-opener den siste uken. Dette er SÅ viktig, det er så jævla viktig!!! Får ikke sagt det nok!!!

En annen opptur var lørdagskvelden da hele gjengen var i rampemodus. Det var så gøy å våkne opp i dag tidlig, den ene med den gøyere historien enn den andre om hva som hadde skjedd natten før. Fireballs er virkelig djevelens verk, det er sikkert og visst! Haha. Uansett en gøy kveld jeg gjerne vil oppleve igjen snarest 😉

UKENS NEDTUR:

Nå sitter jeg å grubler over hva nedturen forrige uke var, men merker at jeg faktisk ikke orker å grave etter noe negativt? Jeg hadde ingen åpenbare nedturer forrige uke, og det er jo veeeeldig deilig:)

UKENS TANKE:

Interiør! Jeg sitter fremdeles å dagdrømmer om hvordan min nye leilighet kommer til å se ut, men er det bare meg som syns interiør er vanskelig? Jeg vet liksom hva jeg liker og ikke liker, men eier ikke kreativitet til å mikse sammen ulike ting for å få det sånn jeg vil ha det. Kunne ønske jeg var en av de som klarte å visualisere seg en flott stue for eksempel, men akkurat der er jeg faktisk helt talentløs. Noen trenger en veileder til sin kommende leilighet, det er sikkert og visst!

UKENS CRAVING:

Bearnaise! Ikke for å skryte, men jeg lager faktisk verdens beste hjemmelagde bearnaise. Kan godt vise hvordan når youtube-kanalen min er up and running igjen?

UKENS ØNSKELISTE:

Nelly fortsetter sitt store sommersalg, og akkurat nå får du 10% EKSTRA avslag på salget om du bruker koden “10EXTRA”. Det vil si at noen varer kommer på hele -80%!! 😀

BIKINI HER

BIKINI HER

GENSER HER

KJOLE HER

UKENS SERIETIPS:

White lines på netflix! Fikk egentlig et litt elsk/hat forhold til den serien. Veldig underholdende og crazy, men samtidig noen (en) sjukt irriterende karakter som gikk meg skikkelig på nervene. Ellers så har jeg begynt å se RHWOBH fra sesong 1 igjen. Viktig med litt faglig påfyll mellom slagene 😉

MÅL FOR DEN NYE UKEN:

Jeg har sååå lyst til å starte å lage mat på YouTube igjen, men det føles ut som om jeg har fått en litt psykisk sperre for å gjøre det? Det startet jo med at jeg ville gjøre noe gøy utenfor bloggen, mens nå har jeg satt så høye krav til meg selv som virker vanskelig å opprettholde. Jeg må bare komme i gang, så er det ikke så farlig som jeg kanskje tror.

2 kommentarer
    1. Nedturfrie uker er de beste!😁 Det er typisk at det er litt pes å starte opp igjen etter en pause. Uasett hva det gjelder egentlig. Så du må nok bare kaste deg ut i det! Gøy med videoer!😁❤️

    2. Jeg gleder meg til nye matvideoer på YouTube! Det du lager et alltid så utrolig digg. Følger ikke med på noen andre “youtubere”, men mat er en av mine store interesser. Så ja til flere videoer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg