UKEN SOM GIKK

ANNONSE – Affiliatelinker

AKKURAT NÅ:

Sitter jeg i sofaen med Selling Sunset i bakgrunnen. Herlighet så mye drama det er der heeele tiden. At de ikke blir lei? Jeg elsker reality altså, og har sluuukt absolutt alt av real housewives – men dette blir nesten for mye til og med for meg. Apropos serier, så har jeg også sett mye på White Lines på Netflix i det siste. En helt sjuk serie, anbefales på det sterkeste!

UKENS ANTREKK:

TOPPHER / BUKSE OG BELTE – NAKD / HEELSHER (-40%!)

KLÆR FRA NAKD / VESKEHER

TOPPHER / SKJØRTHER

GENSER – AIMN HER / TIGHTS – AIMN HER / SNEAKERS – NLY HER

UKENS HØYDEPUNKT:

Uten tvil feiring av toårsdagen med kjæresten ♥ Tiden har gått så utrolig fort, samtidig som det føles ut som om jeg har kjent han hele livet. Jeg er heldig!

UKENS NEDTUR:

Vet du, jeg hadde egentlig ingen store nedturer forrige uke. Det har vært en bra uke på mange måter! Både med jobb, kosthold, trening, sosialt og kjærestetid. Full pott 😀

UKENS CRAVING:

Jeg er sååå matlei for tiden, syns egentlig ingenting frister. Har sikkert noe med varmen å gjøre.

UKENS ØNSKELISTE:

Her er et par favoritter fra nellysalget, det er flere tusen varer på opptil -70% rabatt! Hele salget finner du her.

 

UKENS MIDDAG:

Som sagt har jeg vært ekstremt matlei i det siste, og har ikke følt at noe har smakt særlig godt. Har faktisk spist mye pizza (både på villa paradiso, skur 33 og ludo!), og må nok si at pizzaen på Ludo er den beste. En ny og veldig koselig resturant på Majorstuen, anbefales! Eller spiste jeg også tapas på Delicatessen på lørdag (helt middels), MEN de friterte artisjokkene dyppet i aioli var amazing. MMM!

UKENS TANKE:

Leilighet! Sitter inne på finn å titter hele tiden, men heller ikke der er det noe som frister. Hva skjer med meg for tiden, når verken mat eller leiligheter faller i smak? Haha! Får satse på at apetitten for begge deler kommer tilbake om noen dager 😀

MÅL FOR DEN NYE UKEN:

Forsette den gode flyten som jeg hadde forrige uke, samt at jeg vil være veldig økonomisk og forsiktig med pengene mine i uken som kommer. Det er sååå fort gjort nå på sommeren å “sløse” penger her og der, både på uterestauranter og andre steder. Jeg har så mange tanker for innredning i den nye leiligheten (selvom jeg ikke har et nytt sted å bo enda), og da er det bare å være flink med sparingen ♥

2 kommentarer
    1. Hærlig med ingen nedturer! Yeeei! 😀 Liker du gazpacho suppe? Kanskje det kan friste i varmen? Men hvitløksbrød eller foccacia! Kanskje du kan lage det til YouTube? Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg