UKEN SOM GIKK

ANNONSE – Affiliatelinker

Tja, skal vi heller si “perioden som gikk”? Det er en stund siden jeg har hatt denne spalten nå. Vet ikke helt hvorfor! Jeg liker jo egentlig å skrive den. Hva syns du, burde jeg starte hver uke med en oppsummering som denne? 😀

AKKURAT NÅ:

Sitter jeg på kontoret til typen, mens han og barna er på møterommet for å ha hjemmeskole. Jeg må bare si til alle foreldre med barn hjemme i disse tider; dere er helt rå! Skolen legger opp til ganske mye hjemmelekse hver eneste uke, og det er ingen enkel oppgave å plutselig bli lærer i tillegg til alle andre rollene man har fra før.

UKENS TANKE:

Jeg har egentlig ikke tenkt på så mye den siste uken. Hverdagen er alt for ensformig, og jeg føler meg generelt veldig lite stimulert. Det er som om hodet bare går på autopilot, og jeg har egentlig ikke så mye meninger om noe som helst.

UKENS TIPS:

Tja, kanskje å ha en litt mer innholdsrik hverdag enn meg? Denne uken må jeg virkelig ta noen grep for å ikke klikke totalt. Tenkte å starte med 30 days yoga challenge, lese en ny bok og bare prøve å finne faste hobbyer jeg gleder meg til å gjøre hver dag. Å bare jobbe, sove, jobbe, sove blir alt for ensformig og slitsomt for hodet. Nå hørtes jeg veldig negativ ut her, haha! Jeg er mer positiv over at endringer må skje 😀 Hva holder deg i gang i disse dager?

UKENS ANTREKK:

BLUSEHER / DRESSBUKSEHER

JAKKEHER / GENSERHER / CARDIGANHER / JEANSHER / SKOHER

TEDDYJAKKEHER / JEANSHER / SNEAKERSHER

UKENS CRAVING:

Alt som har med utseendet å gjøre. Hudkremer, hårkurer, peeling, spraytan. Jeg vil til frisøren. Ta botox. Microneedling. Jeg vil fikse bryna og ta vippeløft. Åh, jeg er så tragisk..

UKENS HØYDEPUNKT:

Da jeg fikk hjem min nye bestilling fra Lyko. Heihei fra overfladiske meg. Fikk endelig påfyll av min absolutte favorittdagkrem fra Elizabeth Arden (denne), så skal jeg teste ut en ny nattkrem fra Ole Henriksen jeg har hørt helt insane mye bra om. Nå har jeg prøvd den i ca fire dager, og so far – ingen resultater. Krysser likevel fingrene for at den er så god som flere av venninnene mine sier! Det er denne.

UKENS REFLEKSJON:

Det føles ut som om jeg bare blir en dårligere og dårligere versjon av meg selv. Jeg er mer irritabel, fortere amper, ser kun min side av saken og føler meg generelt veldig selvsentrert. Jeg kan ofte legge meg med en følelse av at jeg ikke har vært et godt menneske den dagen, og det er sårt. Jeg vil jo bare være raus, medgjørlig og ikke ha så “sterke følelser” rundt uviktige ting. Men det virker til tider vanskelig. “Heldigvis” så er det ingenting i veien for å jobbe med seg selv og gjøre ting til de bedre:-)

UKENS ØNSKELISTE:

HER / HER / HER / HER
HER / HER / HER / HER

UKENS MATRETT:

Deeeilig biff med nydelig tilbehør ♥ Har lagt ut oppskrift og fremgangsmåte på YouTubekanalen min her!

UKENS POSITIVE:

Den lille bebisen min Zara ♥ Hun er den gøyeste hunden jeg vet om, og gjør så mange merkelige ting i løpet av en dag at det er underholdning nok i seg selv. Er så utrolig glad for at hun er frisk, rask, leken og tilstede. Tenk at hun fyller 10 år i sommer!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER:

Ikke overraskende nok; jobbe med meg selv, og prøve å få en litt gøyere hverdag med de forutsetningene vi har i denne situasjonen.

6 kommentarer
    1. Ja til dette innlegget ukentlig! 😄 Jeg holder meg gående pga min entusiasme for trening! Jeg bare MÅ ha en økt hver dag for både kropp, psyke og mestring. Og da går resten av dagen så mye bedre også! Flyter litt på e endorfinene, og holder humøret oppe! Ha en fin dag!
      Klem! ❤️

      1. Så gøy, det skal jeg absolutt prøve på! <3 Så flink du er å trener hver dag, tror absolutt det har MANGE helsefordeler både for kropp og sinn 😀 Klem til deg!

    2. Test ut Wim Hof cold shower challenge 🙂 Enkleste måte å få teste dedikasjon og viljestyrke + det har masse deilig helsefordeler! Jeg er helt avhengig og har avsluttet hver morgendusj sånn etter den utfordringen.
      Om du vil teste yoga kan jeg anbefale deg å sjekke ut BohoBeautiful(helt nydelig) eller YOGA UPLOAD with Maris Aylward.

      Ha en fin dag!

      1. Åh, det har jeg aldri hørt om – men nå som jeg googlet det ble jeg veldig giret!! Har hørt at det er superbra å dusje i iskaldt vann, men har enda til gode å avslutte dusjen med det.. Tusen takk for mange gode tips Thea! <3

    3. Personlig synes jeg det er mye kjekkere med slike innlegg enn typ outfits fra Nelly. Tommel opp! Anbefaler Yoga With Adriene på YT – er i gang med min andre 30 days of yoga nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg