UKEN SOM GIKK

 

AKKURAT NÅ:

Sitter jeg på kontoret med en konsentrasjon like stor som et hårstrå. Så langt har jeg laget en boomerang, ooog det var det. For hver setning jeg skriver her gløtter jeg over på kontorpultene til de andre som sitter på dette åpne kontorlandskapet. Jeg kjenner jo ikke alle her. Lurer på hva de driver med? Det eneste jeg vet er at jeg er den eneste bloggern her. Hadde vært gøy med flere!

UKENS TANKE:

Familie, framtid og barn. Er det en ting jeg har lært av å være i forholdet jeg er i nå, så er det at jeg ønsker å bli mor i framtiden. At jeg liker familielivet, og drømmer selv om min egen familie jeg kan varte opp for. Jeg elsker å varte opp, ordne, fikse og planlegge! Kunne også ønske at jeg hadde flere rundt meg her i Bergen av mine nære venner og familie. Syns det er vanskelig at alle er så spredt, og vil helst ha de som naboer hele gjengen.

UKENS TIPS:

Kanskje mer dagens tips, egentlig. Det er jo “singles day” i dag (enda en kommersiell grunn til å ha salg), så mine to favorittnettbutikker kjører på med tilbud hele dagen.

FÅ -22% på HELE nakd her!
FÅ -20% på HELE Nelly her!

UKENS WIN:

At jeg har sovet litt bedre denne uken. Fremdeles ikke godt nok, men det er framgang. De som aldri har slitt med søvnen forstår ikke hvor utrolig viktig det er å sove!! Føler hele livet mitt avhenger av det.

UKENS ANTREKK:

LUEHER / JAKKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER / VESKEHER

JAKKE – BY MALENE BIRGER / BUKSEHER / BOOTSHER / VESKEHER

GENSERHER

GENSERHER / BUKSEHER

Har dere en favoritt? 😀

UKENS MAT:

Selvom jeg lagde ribbe hele to ganger forrige uke, må jeg likevel si sushien på Sumo. Livets sushi!

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Humøret mitt. Kan gå fra overlykkelig til hissig på to sekunder. Hater å være dame av og til, haha.

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Ønsketenkning; sove. Realistisk; jobbe. I helgen skal vi på par-hyttetur, så det gleder jeg meg til! Fram til da skjer det ikke noe særlig spennende. Herregud jeg må vel legge ned denne bloggen snart om jeg ikke begynner å finne på litt gøyere ting i hverdagen.

UKENS ØNSKELISTE:

Litt sminke og skjønnhetssaker! I dag har jo Nelly -20% til -25% på hele nettbutikken, inkludert alle mine favorittmerker innen skjønnhet som Real Techniques, Clarins, Zadig Voltaire, GhD OOOSV!

HER / HER / HER
HER / HER / HER
HER / HER / HER

6 kommentarer
    1. Kan skrive under på at det med sövn er det viktigste i verden! ALT raser uten nok sövn over lang tid! USJ! Du trenger ikke tenke på at du må ha et så spennende liv for å blogge. Skjönner at de fleste föler det slik, men mange av oss lesere syns det er mer enn greit nok å se hverdagsliv og helt vanlige ting, som vi kan relatere oss til. Så klart morro å se noe utenom det vanlige også, men en god mix er mer enn nok! Syns du klarer deg superbra jeg! Dyktig er du! 😀
      God klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg