UKEN SOM GIKK – 31

REKLAME – affiliatelinker nelly

AKKURAT NÅ:

Tenker jeg på hvor lenge det er siden sist jeg hadde “uken som gikk”. Husker ikke engang hvilke punkter som bruker å være med på denne listen, haha! Men, det er sommer og ferie for hele Norge – inkludert i bloggverdenen. Da kan man ikke huske på alt 😉

UKENS HØYDEPUNKT:

Jeg har hatt en jevnt over fin uke, men høydepunktet var kanskje å komme til Bergen på fredagskvelden – og helgen generelt. Bare slappet av, solt meg og ikke stresset med noe som helst. At mobilen min druknet på fredag var naturligvis kjipt, men samtidig utrolig deilig å kunne koble av helt uten å ha i bakhodet at man skal legge ut storyes, svare på mails eller sjekke klokken hele tiden. En stor befrielse! Det viser bare hvor utrolig avhengige vi er av telefonene våre, og jeg anbefaler alle å legge den igjen hjemme oftere.

UKENS NEDTUR:

Greit nok at det har vært deilig med noen mobilfrie dager, men fy faen så surt det var at mobilen døde. Den rakk ikke å bli en måned gammel engang………

UKENS ANTREKK:

SUNNIESHER / BLUSEHER / BUKSEHER / VESKEHER

JAKKEHER / SKJORTEHER / JEANSHER / BOOTSHER

UKENS CRAVING:

Hot cheese dip fra Burger King ♥ Pluss mat med blåmuggost. Før så hatet jeg blåmuggost, men det var sikkert fordi tangen på mugg gjorde meg kvalm. Nå elsker jeg det derimot. Det er sååå digg å bruke i kremede sauser, eller som topping på foreks burger. MMM!!

UKENS TANKE:

Hvor lite jeg egentlig kan om ting, og hvor lyst jeg har til å lære mer. Forrige uke så jeg endel dokumentarer, om flere temaer egentlig. Bl.annet Liberated og Truth about alcohol. Absolutt ikke de dypeste dokumentarene, men likevel opplysende! Kom fremdeles med tips til dokumentarer, det setter jeg veldig stor pris på ♥

UKENS INNKJØP:

JAKKE HER / SKJØRT HER

JAKKE – HER / BUKSE – HER

SKJORTE HER

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Jeg er enda litt usikker på hvor lenge jeg blir i Bergen, men tenker jeg reiser tilbake til Oslo enten onsdag eller torsdag. Først på agendaen; fikse mobil!! I helgen skal jeg og gjengen avgårde til Sverige på Strømstadfestivalen, noe jeg tror kommer til å bli heeeelt sjukt gøy. Herlig (og harry) dansemusikk med den beste gjengen kommer til å bli dødsmorsomt. Ser allerede for meg Glenn hoppe rundt som en gal når Vidar Villa spiller “moren din”, og det synet får meg til å smile fra øre til øre av en eller annen merkelig grunn.

4 kommentarer
    1. Dokument 2 «De bortgjemte» på tv2 sumo. Norsk dokumentar om ME-syke, deriblant forskning på Haukeland. Anbefales

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg