UKEN SOM GIKK

Hei og GOD mandag! Hvem er motivert og klar for en ny uke?? Ikke jeg! Neida, joda. Merker jeg er trøtt denne mandagsmorgenen, men det kommer seg vel utover dagen. Fikk et ønske om å starte med “uken som gikk” igjen, og jeg er alltid åpen for tilbakemeldinger so here we go ♥

ANNONSE – Linkene er affiliate

AKKURAT NÅ:

Har jeg vært handywoman å hentet ved utenfor, tent i peisen og nå sitter jeg i sofaen for å skrive dagens første innlegg. Tenker jeg jobber hjemmefra i dag. Syns det er SÅ deilig at jeg endelig har fått meg en kontorplass, for da blir de få dagene jeg velger å jobbe hjemmefra litt ekstra spesielle i stedet for “kjedelig” som de var tidligere.

UKENS TANKE:

Mat. Jeg vil lage mat hele tiden! Forrige uke gikk det både mye tid og penger, med treretters på torsdag (ny tradisjon her i huset der jeg og en av barna lager middag + dessert annenhver torsdag), nydelig entrecote på fredag og nachos/tacofiesta på lørdag. Pluss pluss! Unnskyldningen ovenfor både meg og typen er at jeg strengt tatt ikke bruker penger på andre ting enn mat. Jeg kjøper nesten aldri klær (takk gud for samarbeidsavtaler, jeg er SÅ heldig!), er aldri på byen, tar sjeldent taxi og bruker generelt lite penger på andre ting enn mat.

UKENS TIPS:

FÅ -25% PÅ ALT FRA NLY HER
FÅ -20% PÅ HELE NAKD HER MED KODEN “VIPTREAT” ♥

UKENS WIN:

Dette er kanskje utrolig kjedelig for dere å lese om, men jeg følte jeg hadde en skikkelig bra jobbeuke og det gjør meg glad. Å ha mestringsfølelse er ingenting å kimse av! Noe som av og til kan være utfordrende for meg å få i en jobb jeg har hatt i 10 år. Tenk at jeg startet dette eventyret som 16??

UKENS ANTREKK:

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER

JAKKEHER / BUKSEHER / SKOHER

BLUSEHER / BELTEHER / BUKSEHER / SKOHER

BLUSEHER / BUKSEHER

GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

UKENS MAT:

Åh, hvordan velge?? Spiste så mye god mat forrige uke! Hmmm. Jo! På fredag lagde jeg entrecote med hjemmelaget bearnaise og potetbåter. Med et glass rødvin til. Utrolig enkelt, men SÅ godt. Det er lenge siden jeg har spist en skikkelig biff nå, derfor smakte det nok ekstra godt.

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

At jeg ikke har en serie å følge med på for tiden. Føler jeg har sett alt som er bra. Jeg ser jo selvfølgelig på KUWTK, alt av RHW og EOTB (de som vet, de vet), men det er jo ikke bra serier i den forstand at de er spennende. Kunne ønske jeg fant en serie som fenget meg skikkelig, typ som Breaking Bad, Sons of Anarchy eller Papirhuset gjorde!

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Har ingen faste planer utenom jobbings, men denne uken føler jeg for å ha en litt gøy uke – så det endrer seg nok! Har noen tips til konserter, quiz eller gøye ting man kan gjøre i Bergen? Hilsen bestemorJulia som har kommet helt ut av det.

UKENS ØNSKELISTE:

Lett! NAKD har så mye fint, jeg vil typ kjøpe alt på nettsiden deres. Haha! Under er seks av mine favoritter akkurat nå, som forhåpentligvis ender opp på døren ASAP. Husk at du får -20% på hele NAKD om du bruker koden “viptreat” ♥

HERHERHER
HERHERHER

Vil dere ha uken som gikk hver mandag? 😀

2 kommentarer
    1. Jaaaa til dette innlegget hver mandag! Love it! 😀 Det skinner gjennom på bloggen at du jobber godt, Julia! Det skal du vite! 😀 Huff, jeg har gått litt bananas på shopping nå ass… På Nakd! Så.Mye.Fint! My God! 😉 Ha en strålende dag solstråle! God klem! <3

      1. Wohoo, skal bli 😀 I KNOW, nakd har seriøst så ekstremt mye fint også! <3 Happy shopping, og tusen takk for fine ord. Håper du har en super start på uka Beate <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg