UKEN SOM GIKK

(annonselenker)

Akkurat nå:

Akkurat nå har jeg nettopp spist frokost, og jeg tenker på hva jeg skal ha på meg i dag. I dag har jeg det typiske jenteproblemet, et skap fullt av klær men ingenting å ha på meg. Hmmm, jeg har jo nettopp bestilt en ny pakke fra Nelly – så jeg håper den kommer på døren snart! I dag føler jeg meg litt nedstemt, jeg vet ikke helt hvorfor. Noen dager står man vel bare opp på feil ben. Jeg som egentlig alltid er ekstremt happy hver eneste dag, det er bare uvant å ikke være helt 100%. Jeg er litt sliten for tiden, men jeg vet det bare er en periode så jeg stresser ikke så alt for mye med det 🙂

Ukens fokus:

Forrige ukes fokus var vel egentlig å tilpasse seg de nye rutinene, del 2. Det er ikke bare bare for en som har blogget som jobb i nesten fire år, og har hatt frie tøyler til det aller beste og plutselig skulle jobbe i butikk flere ganger i uken! Det er ikke så mye jobb i butikken altså, men det er klart det er uvant å måtte være et sted fast noen ganger i uken. Nå gleder jeg meg sånn til høstvarene kommer på Janne & Julia, jeg gleder meg til å vise de frem!

Ukens antrekk:IMG_9447-2
ChokerHER / SkjorteHER

IMG_9652-2Dressjakke – lignende HER / Bukse – lignende HER / ChokerHER

Ukens beste opplevelse:

Definitivt lørdags kveld! Da var jeg på date night med Christoffer, og vi dro ut for å spise en bedre middag. Maten var helt perfekt, drikken var god og det var en utrolig hyggelig kveld med min kjære ♥ Etter vi var ferdig å spise dro vi videre for å ta en drink, og før vi visste ordet av det var vi ute på en liten snurr.

Ukens verste opplevelse:

Hmmm jeg tror faktisk ikke jeg hadde noen skikkelig ille opplevelser forrige uke, og det er jo egentlig ganske bra. Hehe! Om det skal være noe så må det kanskje være da vi var i en hundepark med Zara i går. Hun er ikke spesielt glad i store hunder, så vi bruker aldri å gå inn i parken om det er større hunder der. I går var det kun småttiser der, så vi tenkte det gikk fint å slippe Zara løs slik at hun kunne hilse og leke med de andre hundene. Den største hunden der var en fransk bulldog, noe som ikke er spesielt stort, men den var heeelt gal! Den løp rundt etter hunden til venneparet vi var med, og selv om den sikkert bare ville leke syns jeg den var utrolig pågående og uhyggelig. Jeg var livredd for at han skulle begynne å løpe etter Zara, for da hadde hun sikkert klikket og bjeffet han huden full. Om han da hadde valgt å bite henne tilbake så hadde ikke Zara hatt sjans i havet, så vi valgte bare å dra fra parken etter fem minutter. Sånn er det med rampete småunger 😉 Hehe!

Ukens irritasjonsmoment:

Det irriterer meg sykt at jeg er så “off” for tiden, og at humøret mitt er umulig å forutsi. Jeg vet ikke hva det er for noe, men jeg blir sykt fort lei meg og har flere dårlige dager enn gode. Det er helt sykt, for tidligere var en “dårlig dag” et fremmedord for meg. Det er sikkert bare fordi det er mye å gjøre og det er press fra mange kanter, noe som tærer på. Jeg må vel bare finne en balanse for alt, og ikke la småting gå inn over meg. Jeg er jo egentlig en positiv person som stort sett alltid er glad i livet, så jeg må bare finne tilbake til “gamle Julia” 🙂

Ukens craving:

Speltlompe eller tortilla med Bbq-saus, revet kylling, rødløk og ost i ovnen! Det blir på en måte som en pizza, og det er så sykt lettvint og godt. En annen ting jeg craver skikkelig for tiden er pai, av en eller annen grunn. Jeg og Christoffer lagde en helt insane pai forrige uke som jeg skal dele oppskriften på, og nå har begge to blitt helt hekta på å teste ut nye paier. Haha!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg