UKEN SOM GIKK

ANNONSE – Affiliatelinker

AKKURAT NÅ:

Sitter jeg på kjøkkenbordet til typen i Bergen. Jeg jobber med mine blogg-greier mens han sikkert gjør noe litt viktigere arkitektarbeid (selv om jeg aner han sitter å leser vgnett). Jeg har nettopp vært på butikken å handlet inn smågodt, julebrus, potetgull, dipp og alt man trenger på en søndag. Jeg liker å tro at det er viktig å ha minst én spisedag i uken der man booster forbrenningen med å spise et minimum på 5000kcal. Om teorien min stemmer eller ikke driter jeg egentlig i.

UKENS HØYDEPUNKT:

Uken har egentlig ikke vært så spennende. Veldig mye jobb, så et høydepunkt er jo definitivt at jeg føler meg tilbake i den gode, gamle bloggrytmen. Helgen har også vært fantastisk, og veldig low key. Jeg tok et kveldsfly til Bergen og ble møtt med rødvin, flammer i peisen og verdens beste kjæreste. Herregud så klisje og kvalmt det høres ut når jeg skriver det høyt (finnes det et bedre ordtak for å “si det høyt”?). Så ja, alt i alt en fin uke med en enda finere helg.

UKENS INNKJØP:

TOPPHER / SKINNTIGHTSHER (verdens diggeste skinntights!!!)

STRIKKAGENSERHER

BLAZERHER / BUKSEHER

KJOLEHER

FAUX FURHER

(Finnes også i svart her og grønn her ♥)

(Se alle innkjøpene her ♥)

UKENS TANKE:

Nå går det bare oppover.

UKENS MAT:

Føler jeg har vært matlei i flere måneder nå, er liksom ingenting som frister. Men ukens mathøydepunkt må nok ha vært risottoen jeg lagde i går kveld. Med masse parmesan, kjøttkraft, hvitløk og ferske kantareller. Omg naaaam.

UKENS LÆTTIS:

Meg selv på flyet fredagskvelden. Etter to timer på SAS loungen på Gardermoen (der de bl.annet har free bar) hadde jeg kanskje drukket litt for mye rødvin. Jeg hadde ikke spist noe særlig på fredag, så to fulle glass vin var alt som skulle til for at denne skravlebøtta ikke klarte å holde kjeft. Heldigvis ble jeg plassert med en likesinnet, brisen mann på flyet, og vi fant tonen rimelig fort. Så da fikk jeg en skravlepartner hele veien over fjellet, selvom alt vi pratet om kunne gått i glemmeboken.. Hehe. Skjebnen ♥

Okei nå hørtes det jo ut som om jeg fant kjærligheten på flyet. Var ikke det jeg mente, hehe.

UKENS ANTREKK:

JAKKEHER / JUMPSUITHER / VESKEHER / SNEAKERSHER

HATTHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

KÅPEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

GENSERHER / BUKSEHER

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Jobb, oktoberfest, Bergen → Oslo. Så skal jeg prøve å være mer sosial med vennene mine neste uke! Føler det er evigheter jeg har sett mine nærmeste. Mye fordi jeg først var i Egypt en uke, så i Bergen i ti dager, for så omtrent å isolere meg selv med jobb uken etter der igjen. Jeg merker et stort savn til alle, så her må jeg skjerpe meg!

PS! DU FÅR -10% EKSTRA AVSLAG PÅ NELLYSALGET MED KODEN “JULIA10” ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg