UKEN SOM GIKK

UKENS HØYDEPUNKT:

Åh, hvordan skal jeg velge? Denne uken har det skjedd mye. Faktisk så mye at jeg ikke helt klarer å forstå at det har skjedd bare på syv dager. Festligheter, bursdagen til Eline, deilige middager, gøy jobbing og mye kvalitetstid med venner. Hele uken i seg selv har vært et høydepunkt! Men hallo, jeg har jo ingen bilder fra noe som helst? Hvorfor er jeg så innmari dårlig å ta bilder på farten??? Kanskje fordi jeg syns det er stress å bære med seg den store speilrefleksen overalt, men MÅ alle bildene på bloggen være av sjuk kvalitet da? Man har jo kamera på mobilen! Hva tror dere? Hadde det vært gøy å se mer av hverdagen min, og ikke kun den oppstilte hverdagen? 😀 Herregud, sorry mange spørsmålstegn i dette avsnittet btw. Haha.

UKENS NEDTUR:

Okei, jeg vet egentlig at dette er strengt forbudt å skrive – men jeg vil ha en ærlig blogg der jeg forteller dere om mine faktiske følelser i tanker i stedet for å finne på et eller annet piss å skrive under dette punktet. Men….. jeg føler jeg har lagt skikkelig på meg. I vekt altså. Det har vært mye festligheter de siste månedene, og jeg er ikke kjent for å droppe nattmaten (munch foreeeever!!). Det er ikke mye, og helt sikkert ingen som tenker over at jeg har lagt på meg. Men jeg ser det selv, og det er jo min egen mening som teller. Ja, jeg er en flott jente og alt det der, men akkurat nå føler jeg meg litt dvask. Heldigvis ser det ut til at treningsgleden er tilbake, og godt er det!

UKENS SERIE:

Prison Break – The Sequel. Dette er fortsettelsen på serien, og herreguuuud det er så sinnssykt spennende. Jeg ser det på viaplay!

UKENS MUSIKK:

Kalin and Myles – You´re the only one i need
Tiesto – BOOM

UKENS ANTREKK:

JAKKE – SAMSØE HER / GENSER – SAMSØE HER / BUKSEHER / SNEAKERS– NLY HER / VESKE – WHYRED HER

GENSER – SAMSØE HER / BUKSEHER / SNEAKERS – NLY HER

JAKKEHER / BLUSEHER / BUKSEHER / BOOTSHER / SEKKHER

BLUSEHER / SKJØRTHER / SNEAKERS – HER

UKENS LÆTTIS:

Det har vært flere hendelser denne uken, som da jeg gikk rundt hele torsdagen med maling i håret etter onsdagens “rave party”, eller da jeg, Cath og Eirin satt på Olivia å holdt på å dø av fyllesyke alle mann. Men ukens mest lættis må kanskje bli da jeg våknet opp i går tidlig  med cheese dip i håret, burger over hele meg og gårsdagens antrekk på sofaen. HEHE, single life ass.

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Å ha det bra! Det er faktisk helt opp til deg selv hvordan dagsformen din er. I dag tidlig var jeg grinete, det regnet ute og jeg var trøtt som fy. Likevel tenkte jeg at denne dagen skulle bli BRA, så jeg satt på digg musikk, danset rundt på badet og vipps var humøret snudd. Dette blir en bra dag, og en enda bedre uke! Det er viktig å være bevisst over egne følelser, og ikke tillate seg selv å være en negativ person.

 

14 kommentarer
    1. Hvilken str har du på de sorte culotte buksene på bilde nr 2? 🙂 måååå ha de, og ingen tid til retur 😉

    2. Hei Julia! Jeg pleier ikke kommentere her men nå bare må jeg ass! Jeg vil bare si at jeg synes at du har vært veeeldig tynn etter at du ble singel sist(og det skrev du vel forsåvidt selv også, at du slet med matlysten). Jeg synes enda du er veldig tynn jeg! Tror bare dette er noe du innbiller deg, men det gjør da ingenting om du legger på deg litt altså! Vi må bli snillere med oss selv der

    3. Hei! Jeg er så enig i at en positiv tankegang har alt å si for hvordan dagen din blir – men synes det blir litt feil å si “det er helt opp til deg selv hvordan dagsformen din er”. Da tenker jeg spesielt på de som er syke, det hjelper liksom ikke hvor positiv og glad du er når du har en sykdom som setter begrensninger for deg hver eneste dag. Har selv følt på dette i 5 år nå, da jeg har blitt kronisk syk. Du bestemmer hvilket humør du vil være i, men du bestemmer ikke over en kropp som er kronisk syk. Uansett – alt blir bedre med en positiv tankegang, selv om du ikke har kontroll på kroppen din lengre. Stor klem til deg, skjønne Julia! <3

      1. Selvfølgelig blir det noe annet om man er kronisk syk, drar ikke alle mennesker under en kam her 🙂 Du får ha god bedring, heier på deg! Klem <3

    4. Synes det er trist å se at du skriver at du har godt opp i vekt, hvorfor må det være et tema? Og spesielt når du senere svarer på en kommentar her at du har xs i denne buksen, altså hallo?? Hvis du har XS i klær er det kanskje ikke så ille å legge på seg bittelitt? Skjønner at det er irriterende å legge på seg, men skjønner ikke hvorfor du må dele det og vinkle det negativt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg