UKEN SOM GIKK

Et sent hallo fra meg denne mandagen! Jeg har hatt en skikkelig rolig morgen, og det trengte jeg. Så på Dr. Phil, lagde meg en god frokost og bare slappet helt av. Det trengtes. Nå er jeg straks klar for en ny uke, men først må et ny oppsummering av forrige uke skrives ned 🙂

UKENS HØYDEPUNKT:

Uten tvil det fantastiske været! I går tok jeg meg helt fri, og brukte hele dagen på bryggen sammen med Jonas, Eline og Zara. Det var flere hyggelige sammenkomster forrige uke, men jeg må nok nevne gårsdagens som det største høydepunktet. Det var så digg å bare slappe helt av, og få en liten forsmak på favorittårstiden min. Jeg badet til og med for første gang. Faktisk så hoppet jeg fra bryggekanten to ganger!! Det er veldig stort for meg som er tidenes pingle på kaldt badevann 😉

UKENS MATOPPLEVELSE:

Flere dager denne uken har jeg spist middag sammen med venner. Det er så hyggelig, og ikke minst deilig å ikke spise fremfor tven alene for en gangs skyld. Haha! Vi har vært ganske enkle i matveien, og kjøpt inn mye tapas i stedet for tung varmmat. En perfekt kombinasjon har vært mozzarella, tomat, kjeks, brie, druer og spekeskinke. Mmmm digg! Så digg at jeg faktisk skal spise det til middag i dag også..

UKENS SERIE:

Serier har jeg virkelig ikke hatt tid til å se, så her har jeg ingenting å komme med denne uken. Hva ser du på for tiden? I need inspo!

UKENS MUSIKK:

FUTURE, RIHANNA – SELFISH
JASON DERULO – SWALLA
GRACE – YOU DONT OWN ME

UKENS ANTREKK:

TOPP – HER / SMYKKERHER / BUKSEHER

LANG GENSER – NLY HER / ARMYJAKKE – WHYRED / SNEAKERS – HER / SEKK – BY MALENE BIRGER HER / SUNNIES – CÉLINE HER

TOPP – LIGNENDE HER / SKJØRT – UTSOLGT I HVIT MEN DENIM HER / BELTE – TIGER OF SWEDEN HER

GENSERHER / JAKKE – SAMSØE / BUKSEHER / SUNNIESHER

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

At jeg har ting hengende over meg som jeg må fikse. Jeg har enda ikke registrert ny adresse hos flere jeg får regninger fra, jeg må nullstille noen momsoppgaver på Altinn og generelt sånne småting som virkelig ikke er noe problem å fikse. Likevel har jeg bare utsatt og utsatt det, noe som gjorde at jeg våknet med skikkelig angst i dag tidlig. Hater å ha ting hengende over meg, så nå må jeg bare få ut fingeren!

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Jeg kommer til å starte denne uken med mye jobb, så frem til onsdag skjer det veldig lite spennende utenom det i mitt liv. På onsdag reiser jeg til Oslo, noe som kommer til å bli et deilig avbrekk etter noen hektiske dager. Elsker at jeg kan variere jobben min så mye. Det trengs for en rastløs sjel som meg.

4 kommentarer
    1. Ser på Ex on The Beach Sverige. Anbefales om du er lei Paradise, såååå mye mer underholdende!!

      dlay.se/eotb/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg