UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Sitter jeg å fryser på kontoret. Macen min er iskald av en eller annen grunn, så jeg blir helt frossen på hendene av å holde de over tastaturen. Merkelig! Straks skal jeg lage meg litt frokost. Har blitt syyykt hekta på knekkebrød med makrell i tomat for tiden. Herregud, det er så digg! Min favoritt er husmann fra Wasa og makrellen fra Kong Oscar, den røde boksen som er grovhakket. Mmmm!

UKENS HØYDEPUNKT:

Når jeg tenker tilbake på forrige uke føles det ut som en liten evighet siden! Men, det er kanskje bra at tiden går sakte for en gangs skyld i stedet for at den løper fra meg? Anywaaayz, forrige ukes høydepunkt må vel bli Trondheimsturen og bursdagsfeiringen til Anna ♥ Nelly hadde ordnet middag og drinks på Graffi, og herreguud for en digg mat. Blir helt våt i munnen av tanken!

UKENS MATOPPLEVELSE:

Det kommer vel ikke som noen overraskelse at det var maten fra Graffi? Det var en buffet med både biff, kyllingvinger, spareribs, massevis av digge sauser, fries, maiskrem – egentlig alt du kan tenke deg. ÅÅ NAAMMMM!

UKENS SERIE:

Real Housewifes of Potomac! Jeg kom over serien helt tilfeldig en lørdag for noen uker siden, da tv3 hadde maraton. Serien er like dramatisk som alle versjonene av real housewifes, men av en eller annen grunn liker jeg denne best? Jeg streamer den på projectfreetv!

UKENS FOKUS:

Å ikke få dårlig samvittighet for alt jeg ikke fikk gjort. Som dere kanskje har merket har det ikke vært like hyppige oppdateringer her de siste fire dagene, men jeg har rett og slett vært supersliten. Man vil jo gjerne prestere sitt beste til enhver tid, og de siste dagene har jeg bare måttet innse at mitt beste har vært “så dårlig”. Jeg har en hektisk hverdag og slapper veldig sjeldent av sånn 100%. Derfor har jeg fokusert på å ta det litt med ro i helgen, slik at jeg heller kan kjøre på igjen fra og med i dag ♥

UKENS MUSIKK:

RHYS – Swallow Your Pride
ZAYN – TiO
LEON – Tired of Talking

UKENS NEDTUR:

At jeg har vært såpass sliten. Det kommer nok av en kombinasjon av at det er mye som skjer for tiden + at jeg begynner å bli litt syk. Heldigvis føler jeg meg pigg i dag, det hjalp virkelig å slappe av i helgen!

UKENS ANTREKK:

TEE – SAMSØE HER / JEANS – LEVIS HER

BLUSE HER

JAKKE – SAMSØE HER / BODY – UTSOLGT MEN LIGNENDE HER / BUKSE – UTSOLGT MEN LIGNENDE HER / SKOHER

UKENS TANKE:

Hvor fint livet egentlig er. Den siste tiden har jeg gått utrolig mye. På tur altså. Med musikk på ørene og en varm jakke har jeg bare spasert rundt omkring i nabolaget og skikkelig kost meg. Siden jeg flyttet inn i den nye leiligheten har jeg vært mye å reist, og ikke hatt tid til å utforske omgivelsene rundt meg. Herregud, i går oppdaget jeg bl.annet at det finnes en dødsfin brygge man kan sole seg og bade på rett under leiligheten! Nå gleder jeg meg ihjel til sommeren, da skal det grilles, drikkes vin og bades fra brygga. Mmmm.

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

KVALITETSTIIIIIID! På onsdag reiser jeg hjem til Molde, og jeg kan ikke skjønne hva jeg tenkte med da jeg vurderte å ikke dra hjem i påsken. Jeg gleder meg som et lite barn til å se familien min, vennene mine. Til å feste, lage kveldsmat, spise familiemiddager, dra på råneturer, ligge på sofaen en hel dag og generelt bare kose meg i hjembyen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg