UKEN SOM GIKK

UKENS HØYDEPUNKT:

Torsdagens bobleshopping på Janne & Julia! Jeg blir alltid like overrasket over hvor mange som møter opp, og hvor god stemning det blir. Tusen takk ♥ Sjekk ut bloggen til J&J her for bildedryss fra arrangementet! Lørdagskvelden var også utrolig koselig sammen med Cathrine og Amalie, der vi lagde alt for mye digg mat, spiste chips og bare lå langflate i sofaen. Slike lørdagskvelder vil jeg ha fler av! Sååå var jo søndagen i går ganske digg også.. En veldig bra uke, med andre ord. Hehe! Og ja, herregud det holdt jeg på å glemme. På tirsdag feiret jeg jo bursdagen min med jentene. Det må kanskje bli ukens beste kveld ♥

UKENS MATOPPLEVELSE:

Tirsdagens middag som vi spiste på Arti Indiske Resturant her i Bergen. Jeg og Elise klarte ikke å bestemme oss for hva vi ville spise, så vi delte på både butter chicken og chicken korma. Mmm, jeg elsker indisk mat! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke spiser det mer? På onsdag spiste jeg også en superdigg lunsj på Jacob Aall sammen med Cath. Burger med smeltet brie all over, altså NAAAM! Jeg har laget utrolig lite mat selv denne uken, og stort sett spist ute når jeg tenker meg om. Haha…

UKENS SERIE:

Akkurat nå følger jeg faktisk ikke med på noen spesiell serie, siden det er så forbanna travelt om dagen. Men, jeg må jo selvfølgelig følge med på Paradise Hotel. Jeg har sett alle sesongene, så denne slipper naturligvis ikke unna 😉 Jeg så forresten at “Grace and Frankie” har kommet med ny sesong på netflix også, så den må jeg begynne å se asap! En skikkelig feelgood serie jeg anbefaler alle som vil ha litt lett underholdning.

UKENS FOKUS:

Å rekke alt jeg skal. Det har vært en veldig travel og småstressende uke, med bursdagsfeiring, bobleshopping, mye jobb og vennetid. Likevel merket jeg ikke noe til stresset før i går, da jeg var utrolig sliten – på en god måte! Jeg elsker virkelig en hektisk hverdag i et bankende kjør, så lenge jeg får tid til å slappe av på slutten av uken. Det har vært en supersosial uke der jeg har møtt de fleste av vennene mine her i Bergen, og det er jo så hyggelig!

UKENS MUSIKK:

DUA LIPA – Be the one
FRENSHIP – Morrison
ARIZONA – People crying every night
LOSTBOYCROW – Hiy Hiy (Milkman Remix)
GRYFFIN – Heading Home (Josef Salvat Remix)

UKENS NEDTUR:

Etter bobleshoppingen på torsdag dro jeg og en liten gjeng videre på byen. Siden jeg hadde vært på farten hele dagen hadde jeg med meg en liten bag med klær og sko som jeg hadde byttet fra tidligere på dagen. Selvfølgelig klarte jeg å glemme igjen hele baggen på byen, så SYKT irriterende! Jeg har ikke fått tak i utestedet enda, men krysser fingrene for at de har oppbevart klærne mine 😀 De splitter nye puma sneakersene mine var jo i baggen, og de vil jeg ikke miste!

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

At jeg har et innlegg jeg ønsker å skrive, men jeg klarer ikke å ordlegge meg på en måte som får frem poenget. Det er noe jeg har tenkt på i flere år, men jeg klarer fremdeles ikke å formulere det på papiret. Det høres kanskje ikke så sykt irriterende ut, men dette er et utrolig viktig budskap fra meg som jeg virkelig vil dele med dere.

UKENS ANTREKK:

JAKKE – CALVIN KLEIN HER / GENSER – SAMSØE HER / VESKE – TIGER / JEANS – LEVIS HER / SKO – NLY SHOES HER

SKINNJAKKE – SAMSØE HER / ARMYJAKKE – WHYRED / GENSER – HER / BUKSE – HER / BOOTS – HER / SUNNIES – CÉLINE

GENSER – HER / BUKSE – HER / SNEAKERS – HER / RINGER – HER / KLOKKE – HER

GENSER HER /  RINGER HER

Noen flere punkter du ønsker på “uken som gikk”? 😀

 

 

8 kommentarer
    1. Den nye uken 🙂 Alltid gøy med oppdatering fra uken som har gått, men gøy å vite litt hva planene for den neste uken er også 🙂

    2. hvilken str har du i den svarte genseren? og er den lang nok til å brukes som en kjole hverdagskjole? 🙂

    3. Hei, Julia! Et lite bergenstips kommer; Prøv Maharaja (indisk) rett bak bryggen. Besøkte Arti først, men etter den andre føltes Arti ut som “billigvarianten” i forhold. Indisk er digg!

      1. Tusen takk for tips! Jeg vet godt hvilken resturant det er, og har alltid tenkt at jeg ville spise der. Nå skal jeg i hvertfall gjøre det 😀 God helg, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg