UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Har jeg en slow morning og ligger i sengen med macen på fanget. Når jeg er ferdig med dette blogginnlegget tenkte jeg å gå en lang morgentur med Zara. Tror jeg iallfall, vi får se an hvordan været er. Regn er noe verken jeg eller bikkja er fan av 😉 Ellers, HEI mandag! Ny uke, nye muligheter som jeg liker å si. Denne uken kommer nok ikke til å bli den travleste, sett bort fra at vi skal ha “bobleshopping” på J&J på torsdag, STAY TUNED 😀

UKENS VERSTE OPPLEVELSE:

Jeg har ikke skrevet noe om det, men da jeg skulle reise hjem fra Oslo på fredags morgen hadde jeg faktisk døgnet. Ja, du leste rett. Jeg har aldri døgnet før i hele mitt liv, og som det a-menneske jeg er var det helt jævlig. Faktisk en så stor påkjenning for kroppen min atte hjeeeeeelp. Grunnen til det var fordi jeg spontant dro hjem fra Oslo en dag senere enn planlagt, og på torsdag kveld var jeg på fest. Da jeg var festet fra meg (om man kan si det sånn?) fant jeg ut at det kun var to timer til jeg måtte dra til flyplassen, og jeg turte rett og slett ikke sovne i redsel for å miste flyet. Jada. Sorry til de som så meg på Gardermoen den dagen. Jeg så helt jævlig ut og så helt sikkert dopa ned ut også. Det føltes iallfall sånn.

UKENS BESTE OPPLEVELSE:

De fine dagene jeg fikk i Oslo, da spesielt onsdagen da jeg fikk ble bedre kjent med flere av mine bloggkolleger + en fantastisk middag med en fantastisk gjeng på kvelden. Herregud jeg er HELDIG, og tar virkelig ikke hverdagen min for gitt. På lørdag hadde jeg også en utrolig deilig middag sammen med to av mine bestiser fra Molde, der vi endelig fikk litt etterlengtet kvalitetstid ♥

UKENS PERSON:

Denne uken klarer jeg rett og slett ikke trekke frem bare én person. Jeg vil rett og slett takke alle som har vært med meg de siste syv dagene, og som gir meg positiv energi i hverdagen. Det er så viktig å menge seg med riktige mennesker som løfter deg opp!

UKENS ANTREKK:


Genser HER og Bukse HER.


JAKKE – CK HER · TEE FILIPPA K HER · JEANS DR DENIM HER · SNEAKERS NLY HER


JAKKE – SAMSØE HER · GENSER – SAMSØE HER · BUKSE CHEAP MONDAY HER

UKENS CRAVING:

Eeeehmmm, kanskje sushi! Ikke at jeg har spist det så mye den siste uken, men jeg har faen meg cravet det hver eneste dag.

UKENS MUSIKK:

Astrid S – Breathe (spotifylink her)
Sushi x Kobe – Tenker Feil (spotifylink her)
FRENSHIP – 1000 nights (spotifylink her)

DENNE UKENS FOKUS:

Hva tror dere? Jobb, selvfølgelig! Haha. Jeg skal faktisk slutte å skrive “jobb” som ukens fokus, rett og slett fordi det er en selvfølge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg