UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Sitter jeg på  Gardermoen å venter på et forsinket fly til Bergen. Egentlig ikke så dumt, for da rakk jeg å blogge først 😀 Det har vært en amazing uke i Oslo (as usual), og det er nesten litt trist å måtte dra tilbake til Bergen. Det er ingen tvil om at jeg MÅÅ flytte tilbake til Oslo asap. Nå får man bare jobbe knallhardt med blogg + Janne & Julia slik at drømmen om å åpne butikk i hovedstaden blir en realitet før enn senere.

UKENS NEGATIVE OPPLEVELSE:

Hmmmmmmm tjaaa hva var kjipt med denne uken da tro? Nå sitter jeg å tenker som det knaker for å komme på noe kjipt å skrive, men vet dere hva? Jeg orker ikke å grave frem noe negativt merker jeg. Det er ingen god måte å starte den nye uken på 😀

UKENS BESTE OPPLEVELSE:

Hjelp, hva skal man velge? Forrige uke skjedde det veldig mye forskjellig. Alt fra hotellåpning til Oslotur til bursdagsfester og generelt mye moro. Hele uken var vel egentlig en stor opptur som ga meg mye motivasjon til å jobbe videre. Det er ingen tvil om at jeg har vært litt i sutrehumør i det siste pga været og at det har skjedd en del forandringer. Mens nå er jeg bare lykkelig og glad 😀 Jeg gleder meg faktisk veldig til å komme tilbake til Bergen, og ikke minst tilbake til den fine nye leiligheten min ♥

UKENS PERSON:

Det må vel bli kjære Ingvild som jeg var på besøk hos fra onsdag til i dag. Hun hadde også bursdag på lørdag, og vi koste oss masse med brunsj, bobler og fest på kvelden. Håper du hadde en fin dag babe!

UKENS ANTREKK:

JAKKE – HER / SKINNBUKSE – HER

JAKKE HER · GENSER HER · BUKSE HER

BLUSE HER · SKINNBUKSE HER

GENSER – SAMSØE HER

UKENS CRAVING:

Absolutt ingenting…. Haha! Jeg er skikkelig matlei for tiden og ingenting frister. Tips til digg frokost, lunsj og middag? Helst vegetar, hihi 😀

UKENS MUSIKK:

ZAYN – TiO (spotifylink her)
Lykke Li – No rest for the wicked (spotifylink her)

7 kommentarer
    1. Blomkålpizza med sopp, soltørkede tomater og pesto, toppet med ruccola! Superdigg og vegetar! 😀

    2. Elsker indisk linsegryte! Bare kjør på med dobbelt så mye krydder som det som står i oppskriften. Denne er veldig god og enkel: http://www.godt.no/#!/oppskrift/7078/indisk-linsegryte-dal-med-raita
      Eller alle mulige curries! For eksempel en rød curry med kikerter, kokosmelk, koriander osv. Nam! Comfort food <3 Eller vegetarvårruller. Eller laks med pasta, kremet saus og spinat, hvis du spiser fisk 🙂 Til lunsj er det jo alltid digg med en coscous for eksempel!

    3. Prøv denne salaten:
      Grønnkål, mango, avocado, ovnsbakt søtpotet, ristede pinekjerner, quinoa, toppes med limesaft og honning. Sykt god salat 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg