UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Er jeg veldig glad! Det var utrolig rart å våkne opp i en ny leilighet i dag, og jeg føler egentlig at jeg er på besøk hos noen.. Haha! Det var skikkelig merkelig å sminke seg, finne fram klær og lufte Zara i et helt nytt nabolag. Jeg merker at dette var på tide, å komme seg videre i en ny leilighet. Litt for mye historie i den gamle, noe som ikke er rart etter tre år 😀 Nå starter jeg på blanke ark!

UKENS NEGATIVE OPPLEVELSE:

Forrige uke var så fin, men selvfølgelig har jeg to småting jeg kan dra frem. For det første har jeg klart å rydde bort bankkortet mitt da jeg kom hjem fra byen etter bursdagsfesten min på lørdag. Tror jeg iallfall. Jeg har nemlig en syk ryddemani, og så fort jeg kom hjem shinet jeg leiligheten etter hele vorset og pakket ned resten av leiligheten min. Jeg var ikke direkte edru *kremt*, så jeg husker jo ikke noe av dette. Jeg hadde seriøst pakket ned ALT som manglet til flyttingen, inkludert bankkortet mitt. Jeg håper iallfall at jeg har pakket det ned, og ikke mistet det på vei hjem. Den samme natten, i mitt lille rydderave klarte jeg også å smekke kjøkkenskapet så jævlig hardt inn i hodet mitt. Jeg var redd jeg fikk hjernerystelse, men det ser ut til at jeg slapp unna med en stor kul. Haha, håpløst.

UKENS BESTE OPPLEVELSE:

Her kan jeg umulig trekke frem én ting! Jeg hadde både bursdag (min favorittdag), fikk besøk av beste Glenn, feiret to bursdagsfester og flyttet inn i ny leilighet. Tider som dette viser bare hvor heldig jeg er som har så gode venner som ønsker å feire meg og viser at de setter pris på meg, det tar jeg ikke for gitt ♥

UKENS PERSON:

GLENN ♥ Verdens beste som kom en langhelg for å feire bursdagen min. Jeg kunne ikke bedd om en bedre bursdagsgave!

UKENS ANTREKK:

IMG_7387

HOODIE HER

IMG_4210-2

JAKKE – HER / GENSER – HER / BUKSE – HER / SUNNIES – HER

IMG_5148-2

GENSER – HER

IMG_4595 kopi-2

GENSER HER

UKENS CRAVING:

Edamame med masse maldonsalt! Jeg syns det er så digg, og er overlykkelig for at jeg endelig har funnet noe sunt å crave i stedet for cheesburgere og nuggets 😉 De selger det dessverre ikke overalt, men vet at Lerøy i Bergen har det. Om dere vet om flere butikker så rop ut!

UKENS SANG:

Armin Van Buuren – I Need You (spotifylink her)
Xavier Rudd – Follow The Sun (spotifylink her)

DENNE UKENS FOKUS:

Å komme meg til rette i den nye leiligheten. Jeg har litt av et prosjekt foran meg, men med høy musikk og et litta glass rødvin skal nok utpakkingsprosessen gå som smurt 😀

Er det forresten flere punkter dere ønsker på “uken som gikk”?

4 kommentarer
    1. Heii! Ganske sikker på at de selger edamame bønner frosne på flere matbutikker som Rema, Kiwi osv og=) håper du trives i den nye leiligheten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg