UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Ligger jeg i hotellsengen med øynene sånn halvveis åpen. Heldigvis har jeg sovet som et barn i natt, og det hjalp veldig på etter en lang uke med lite søvn, lange dager, sene fester og litt for mye moro. Fashion week og innkjøpsukene tar på, men herregud så gøy det er 😀 Klokken ni skal vi på dagens første møte, og vi har innkjøp helt til sent i kveld.

UKENS NEGATIVE OPPLEVELSE:

Nei forrige uke var det ikke mye å klage på altså. Det eneste er kanskje dagene før jeg reiste, og humøret ikke var helt på topp. Jeg følte meg utslitt av egen tilværelse, om man kan si det slik? Lei av været, lei av Bergen, lei av å jobbe og følte meg generelt umotivert til alt.

UKENS BESTE OPPLEVELSE: 

Fashion week i København, uten tvil! Det er så moro å reise ned dit for å innhente inspirasjon. Hver gang vi reiser på slike turer blir jeg alltid så sinnsykt takknemlig for at dette faktisk er jobben min, og tenker på hvor heldig jeg er som kan leve av min største lidenskap. Det var noen fantastiske dager med nettverking, å bli bedre kjent med de andre norske i samme bransje og ikke minst alle festene. ÅÅ så gøy.

UKENS PERSON:

Dette må vel bli ukens personer, som er Janne og Ingeborg! Jeg kunne nok ikke bedd om et bedre team å jobbe med. Vi er supergode venner også, så hver dag er en blanding av latter, diskusjoner og moro. Litt seriøst er det innimellom såklart, siden vi er her på “business trip”, men ellers er det stort sett bare god stemning.

UKENS ANTREKK:

P2040033-2

TOPP HER · BELTE HER · SKINNBUKSE HER

IMG_1022-2

genser her, belte her, bukse her og boots her

 

P2010050-2

JAKKE – TIGER HER / GENSER HER / BELTE HER / BUKSE HER / BOOTS HER

UKENS CRAVING:

Som dere vet er jeg en skikkelig foodie og eeeelsker god mat over alt på jord. For flere uker siden reserverte jeg bord på “Dinner” her i Oslo, fordi jeg visste vi kom til å ville spise noe digg i går kveld. Crispy ducken der er helt fantastisk, noe generelt all maten er. Den resturanten anbefales virkelig om du er i Oslo!

UKENS SANG:

Jeg har egentlig ikke funnet noen ny musikk denne uken, fordi Janne alltid tar ansvar for bakgrunnsmusikken når vi er sammen. Der går det mye i lounge/deep house. Listen han bruker trooor jeg er denne!

DENNE UKENS FOKUS:

Å holde humøret og energien oppe på lange innkjøpsdager. Det er utrolig moro, men man blir også veldig sliten av å holde fokus i så mange timer. På torsdag reiser jeg til Dubai, så det skal bli deilig med en velfortjent ferie ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg