UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Akkurat nå syns jeg det er latterlig deilig å skrive på bloggen igjen! Jeg har tatt meg, som dere kanskje har sett, en to-dagers pause både på lørdag og i går – herregud så deilig det var. Det har vært en hektisk uke med alt for lite søvn, så jeg trengte bare å koble helt ut å lade batteriene skikkelig. Denne uken komme til å bli minst like hektisk (om ikke mer, haha) med fashion week i København før vi reiser til Oslo på lørdag. I´m ready!

UKENS TANKE:

De siste ukene har jeg følt meg veldig tom. Jeg føler veldig på at det er noe som mangler i hverdagen min, og jeg har desperat prøvd å fylle dagene mine så med så som mulig. Problemet er bare at det ikke hjelper, og sliter meg helt ut. Jeg våkner fremdeles neste morgen med den samme, vonde følelsen. Det er flere ting som gjør at jeg har det slik, flere av de jeg ikke kan gjøre noe med – dessverre. Nå er jeg drit lei av å ha det sånn halvveis, så i dag våknet jeg med en ny, frisk holdning til livet. Om det ikke høres så alt for rart ut 😉 Nå er det mye gøy som skjer fremover. Jeg skal til København, Oslo og Dubai, jeg tar over ny leilighet og jeg har snart bursdag. Dessuten går det mot lysere tider, så jeg må rett og slett bare fokusere på det positive i livet i stedet for å tenke på det som har skjedd tidligere som ikke er så bra. Man kan ikke henge seg opp i ting man ikke kan gjøre noe med, det må jeg prøve å tenke på!

UKENS OPPTUR:

Bursdagsfeiringen til Andrea på NAMA. For en morsom dag det var, og herreguuud for en mat. Akkurat nå har jeg enda ikke spist frokost, så tanken på all den deilige sushien får meg seriøst til å sikle. Bokstavelig talt. Andrea feiret også bursdagen sin på lørdag, da ble det fest og hæla i taket. En veldig gøy uke, takket være at baben hadde bursdag ♥ Hihi.

UKENS NEDTUR:

At jeg ikke har følt meg helt på topp i det siste. Jeg hater når jeg ikke har det 100% bra, haha. Det er så rart, for jeg føler veldig på når noe bare er bittelitt galt, og prøver desperat å finne løsninger slik at jeg skal føle meg bedre. Jeg er ikke en person som trives om noe ikke stemmer, men hvem er vel det forsåvidt.. Som sagt – nå er det nok! Smil til livet og livet smiler tilbake 😀 HEHE

UKENS PERSON:

Det må vel bli Andrea det, da! ♥ Bursdagsjenta vi feiret hele to ganger. Håper du hadde det gøy både på tirsdag og lørdag, det fortjener du!

UKENS ANTREKK:

P1240158-2

P1240056-2

Genser HER, bukse HER, belte HER og over knee boots HER 😀

UKENS SANG:

A R I Z O N A – Oceans Away, Sam Feldt Remix

UKENS MAT:

SUSHIIIII ♥ ♥ Det ble sushi på Nama på tirsdag, og sushi via Foodora på torsdag. Ååå jeg vil spise det til middag i dag også! Dessverre tror jeg at jeg burde spise ut “restene” i kjøleskapet mitt, siden jeg reiser bort i over to uker fra onsdag. Både økonomisk og smart av meg, hehe 😀 Det blir vel nok sushi på reisene mine kan jeg se for meg.

DENNE UKENS FOKUS:

Å ha det gøy! Jeg vet det kommer til å bli dødshektisk denne uken, så fokuset skal være å ha det dritgøy mens vi holder på 😀 Hallo, vi skal jo på fashion week – så jeg tror ikke jeg trenger å fokusere på å ha det gøy, det kommer vel naturlig. Jeg skal også fokusere på å ta bedre vare på meg selv, spise mer og sunnere – sove nok og ikke minst puste med magen litt oftere.

 

4 kommentarer
    1. Hei Julia,

      Er alltid et fint avbrekk å lese bloggen din, også i dag 🙂

      Jeg lurer også på om leiligheten du bor i nå blir lagt ut for leie eller om noen allerede har overtatt den? Syns den er fin!

      1. Så hyggelig å høre, tusen takk! <3 Den skulle egentlig bli lagt ut på finn, men jeg har ikke hørt noe mer! Skal si fra om den blir lagt ut 😀

    2. Hei! synes du har så fresh og fin blondfarge, så lurer på hvor du farger håret og hvem du går til? Synes det er så vanskelig å finne en frisør i Bergen som er flink på blondt hår 🙂

      1. Tusen takk 😀 jeg går til Karoline eller Alexandra på Digg Hair på Sundt, de har farget håret mitt i tre år og er dødsflinke 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg