UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Har jeg nettopp stresset med å få tak i Posten, som skal levere noen nye møbler jeg har bestilt hjem til meg. Siden det står i sporingen at de har ankommet Bergen var jeg sikker på at de kom i dag, og siden jeg ikke er hjemme før i kveld hadde jo det vært dumt. Nå fant jeg nettopp ut at de ikke kommer før på onsdag, så da er det jo ikke noe krise! Haha. Ellers står gjør jeg det jeg alltid gjør på morgenen, snuser og drikker energidrikk. ÅÅÅ jeg må seriøst slutte med begge deler. Uøkonomisk og usunt!

UKENS TANKE:

Den nye leiligheten. Jeg gleder meg så sykt til å flytte inn at jeg holder på å bli gal. En annen ting som også gjør meg gal er tanken på selve flyttedagen, for herregud det kommer til å bli et helvete å få med seg alle møblene mine. Noen som har erfaring med å leie flyttehjelp?

UKENS OPPTUR:

Å få bekreftet at den nye leiligheten er min var en stor opptur. Jeg vil flytte NÅ. Ellers var døgnet i Oslo utrolig moro. Så deilig å se igjen litt venner, spise digg mat og ikke minst få litt Oslo-vibes som har vært savnet den siste tiden. Kunne ønske jeg fikk vært der lengre! Og, ja! Karen sin champisbrunsj på tirsdag var også en stor opptur, mer om det kommer i et eget innlegg 😀

UKENS NEDTUR:

Tror faktisk ikke jeg hadde noen store nedturer forrige uke altså. Det var litt kjipern å måtte rydde den kaotiske boden min i går, men det gikk fortere enn planlagt – heldigvis! Har forresten en hvit tv-benk jeg gir bort gratis om noen er keen. I don´t need it!

UKENS PERSON: 

KAREN ♥ Søta fylte 23 år, og den feiret vi både med bobler og digg lunsj på tirsdag, middag på kvelden og en liten fest. Gratulerer meg dagen! Jeg vet du syns det er kjipt å bli 23, men tenk på meg som fyller 24 om en måned 😉 Glenn hadde også bursdag, men den fikk vi dessverre ikke feiret sammen siden vi bor i to forskjellige byer.. Neste år!

UKENS ANTREKK:

IMG_0637-2

GENSER HER · TRENINGSTIGHTS HER

IMG_0630-2

BOBLEJAKKE HER

IMG_0592-2

TOPPEN MIN FINNER DU HER

3 kopi-2

JAKKE – HM · HOODIE HER · BUKSE HER · BOOTS HER

IMG_8408-2

JAKKE HER · BUKSE HER · SKO HER · SUNNIES CÉLINE · VESKE BALENCIAGA

UKENS SANG:

A R I Z O N A – Oceans Away, Sam Feldt Remix. Så deilig og behagelig ♥

UKENS MAT:

Herregud, Jonas lagde en fantastisk middag til oss på lørdag! Deilige blåskjell med hjemmelagde chips og aioli. Jeg får vann i munnen av tanken, den middagen må vi lage igjen asap.

UKENS CRAVING:

Okei, dette høres kanskje litt alkoholiker ut – men øl! Haha, jeg syns det er så digg. Ingenting slår en iskald heineken etter en lang dag. Dessverre kan jeg ikke tillate meg selv å drikke det hver enste dag, så det får bli i helgene.

DENNE UKENS FOKUS:

Å holde ut den siste uken i Bergen før jeg endelig reiser vekk for et par uker. Ja, jeg er lei av Bergen og det har alle forstått etter flere syteinnlegg fra meg. Heldigvis skjer det MYE gøy denne uken. Kjære Andrea har bursdag i morgen, og den skal feires med brunsj og party – dessuten skal hun feire på lørdag og. Jeg får nye møbler, Benny kommer til Bergen – og ja. Heldigvis er det mye gøy som skjer, så jeg skal ikke kjede meg med andre ord 🙂

 

10 kommentarer
      1. I dont know, haha! Er vel bare en periode 🙂 Mye dårlig vær for tiden, ekstremt mye jobb både med blogg og Janne & Julia + at jeg føler meg veldig rastløs. Det går nok over 🙂 Klem

        1. Skjønner 🙂 kan være litt lei Bergen selv i blant. Sykt mye regn, men sykt mange gode unnskyldninger for å kjøpe freshe regnklær

          1. Jeg eier faktisk ikke en eneste regnjakke, så det er nok det jeg burde kjøpe 😀 Kanskje det hjelper!

    1. Dubai du skal reise til nå? Evt tips til hotell? Gud hjelpe meg så blind jeg har sett meg på det nå ;P

      1. Ææ så rart!! Prøv å hold inne linken på mobil å velg “åpne i ny fane”. Jeg har sendt mail til United nå så håper du kan fikse det asap <3 Takk for at du sier ifra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg