UKEN SOM GIKK

Hellooo ladies ♥ Denne uken tenkte jeg å ha litt andre spørsmål i “uken som gikk”, og fant bl.annet inspirasjon fra spalten til Anna! De spørsmålene var mye gøyere enn de jeg bruker å ha, for ofte syns jeg det er vanskelig å svare på “ukens verste opplevelse” for eksempel. Hva skal man skrive om man har hatt en bra uke liksom? “Ukas kjipeste opplevelse var da jeg var litt fyllesyk på søndag…”. Altså, det blir så teit! Hehe. Håper dere liker denne versjonen, kom gjerne med tilbakemelding ♥

AKKURAT NÅ:

Står jeg å gjesper, snuser og drikker Nocco om hverandre. ÅH i dag er jeg så forbanna trøtt! Jeg får seriøst ikke til å sovne før langt over midnatt for tiden, og alarmen var på allerede 06.30 siden vaskehjelpen kom klokken åtte. Jeg liker ikke å være hjemme når hun er der, for jeg føler meg så sykt i veien. Haha! Hun er jo supersøt og hyggelig, men jeg dro iallfall på kontoret tidlig i dag. Gleder meg allerede til å sove i kveld.

UKENS TANKE:

Reise, reise, reise! Jeg har mer eller mindre vært obsessed med å booke alle reisene frem mot sommeren. Det er så viktig for meg å ha ting å se frem til for å holde motivasjonen oppe, så forrige uke brukte jeg mye tid på å finne ut hvor jeg vil dra i tiden før sommeren. Nå er det bare et par uker til jeg skal bort i over to uker, og jeg gleder meg sååååånnnnn ♥ Det kommer naturligvis til å bli veldig rart å være borte fra Bergen “så” lenge, og ikke minst Zara. Men, jeg krysser fingrene for at København, Oslo og Dubai får tiden til å fly avgårde.

UKENS OPPTUR:

Å booke Dubai-ferien – definitivt! Kom gjerne med tips til gode resturanter, beach clubs og generelt ting man kan finne på der 😀

UKENS NEDTUR:

Da jeg trynte på dansegulvet ute på lørdag. Jonas måtte seriøst bære meg opp siden det var så mange mennesker rundt. Altså, jeg er jo egentlig ganske god til å gå på høye heler – men kombinasjonen av litt alkooo og mennesker som presser fra alle kanter var kanskje ikke helt heldig. Haha! Jeg har seriøst det største blåmerket på kneet, og det gjør så innihelvetes vondt.

UKENS PERSON:

Hmm, det må vel bli Jonas tror jeg! Både fordi vi hadde det gøy ute både på torsdag og lørdag, og fordi han hostet en sååå koselig middag for oss lørdagskveld med nydelig biff og tilbehør. Ja takk til flere slike kvelder denne vinteren!

UKENS ANTREKK:

IMG_0759-2

Jakke – HM · Bukse – NAKD · Sko – Zara

IMG_0407-3

CAMOJAKKE HER · JEANS HER · BOOTS HER

IMG_0370-2

GENSER HER

IMG_1535

JAKKE RAVN · GENSER ADIDAS · BUKSE HER · SKO ZARA

UKENS SANG:

A$AP ROCKY – Fine Wine. Hva skjer med at jeg plutselig har begynt å like sånn musikk, da? Nå skal jeg prøve å ikke fornærme noen, men jeg har tidligere syns det har vært litt teit med mennesker som digger sånn skikkelig dyp hiphop. Der sitter man liksom i sine fine hus og synger “im gonna kill that bitch, my childhood was so bad” blabla. Haha! Men, nå skjønner jeg greia. Litt iallfall. Det er så mye mer rytme og spill i sånn type musikk enn i listepopp.

UKENS MAT:

Ostebrød! ÅÅ det er så godt. På fredag spiste jeg seriøst to svære ostebrød med digg pålegg på til lunsj. Det er faktisk noe av det beste jeg vet!

UKENS CRAVING:

Rødvin. Ehm, det er kanskje ikke så bra å crave rødvin hver eneste kveld, men denne uken har jeg faktisk tatt meg et glass mer eller mindre hver dag. Jeg hadde en kartong stående, og det er seriøst livsfarlig. Jeg forstår godt hvorfor antall alkoholikere økte etter boksvinen kom. Jeg skal seriøst aldri kjøpe en kartong igjen! Det er mye vanskeligere å ville gidde å åpne en flaske vin om man bare skal ha et glass, mens kartongen er jo som en vindispenser. Skumle greier. Nå er den heldigvis tom, så denne uken blir det ikke vin før til helgen! Og i morgen da, siden jeg skal arrangere champis-lunsj til Karen som har bursdag. Woho!

DENNE UKENS FOKUS:

Jeg føler jeg alltid svarer at ukens fokus er jobb, noe det naturligvis er denne uken også. Men det er jo kjedelig å svare det samme hver eneste uke.. Så hmmm, denne uken skal jeg fokusere på å tenke positivt. Enda mer positivt enn jeg allerede gjør. Som flere sikkert har fått med seg har jeg blitt bitt av den negative vinterdepresjonen (en veldig mild versjon vel og merke), og jeg merker at det er vanskelig å fokusere på de rette tingene når det konstant er mørkt ute. Nå skal jeg fokusere på at det snart (eller snart og snart) er sommer, jeg har mye gøy å se frem til og det er faktisk ikke så aller verst å være meg. Å tenke negativt er noe av det verste jeg vet, og det skal faktisk ikke så mye til for å få en bedre dag! Man bestemmer helt selv hvor man skal legge fokuset, og jeg nekter å bruke energi på å ikke ha det bra.

 

4 kommentarer
      1. Det var en fin uke <3 Haha ja jeg sprakk etter en drøy måned!! Huff ikke bra.. Men nå vet jeg at jeg kan, i det minste 😉 Spørsmålet er om jeg vil, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg