UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Er jeg klar for en ny uke! Jeg har nettopp styrt noe så jævlig med det nye internettet på Janne & Julia. Janne kjøpte en sånn boks som skulle forsterke wifien, siden internettboksen står under kassen i butikken, mens jeg sitter helt innerst på lageret/kontoret å jobber som regel der signalet suger. Akkurat nå er jeg ikke mektig imponert over teknologien siden jeg ikke klarer å koble meg til nettet, men jeg håper det var en god investering likevel 😉 Haha!

UKENS VERSTE OPPLEVELSE:

Jeg fikk litt sånn livskrise forrige uke. Eller kanskje mer en eksistensiell krise der jeg satt spørsmål ved alle sider av livet mitt. “Vil jeg bo i Bergen? Hva gjør jeg egentlig med livet mitt? Herregud nå er jeg snart 24 og burde hatt mye mer på stell! Kanskje jeg skal reise bort å oppleve verden et halvt år?”. Sånne type spørsmål florerte rundt i hodet mitt og jeg ble litt smågal av hele greien. Nå føler jeg meg mye bedre heldigvis, og føler ting er ganske så bra. Heldigvis 😀

UKENS BESTE OPPLEVELSE: 

Denne uken har jeg vel egentlig ikke hatt én opplevelse som jeg kan trekke frem. Jeg har hatt mange fine stunder med gode venner, og herlighet så heldig jeg er som har så mange oppriktig genuine mennesker i livet mitt. Det burde vi sette mer pris på, for det er absolutt ikke en selvfølge.
Eller, jo! Jeg må jo kanskje dra frem torsdag som en av ukas beste opplevelser. Jeg og Karen skulle ha en koselig middag, så vi lagde deilige andelår meg godt tilbehør. Deretter satt vi bare på kjøkkenet mitt og drakk litt, før vi dro på tidenes kveld på byen. Altså, det var typ ingen ute å festet – likevel er dette en av de gøyeste kveldene jeg har hatt på lenge. Hun der ass.. Dere så kanskje mystoryen min (julianyland)? Hahaha!

UKENS ANTREKK:

P1077612-2

JUMPSUIT HER

P1067697-2

CAMO JAKKE HER · BUKSE HER · SNEAKERS HER

IMG_0896-2

GENSER HER · BUKSE HER

IMG_1954-2

JAKKE ACNE · TEE  HER · BUKSE HER

P1037618-2

JAKKE  FREE PEOPLE · BUKSE HER · SKO ZARA

UKENS CRAVING:

Jeg har hatt såååå lyst på en kyllingkebab-tallerken fra Årstad Pizzeria hele uken, og tenkte egentlig å bestille litt junk på døren i går. Heldigvis klarte jeg å holde meg unna. Cravingen er der fremdeles, for det er serr bare så digg. Anbefales om du bor i Bergen, det koster bare 50kr å få maten hjemlevert også! Mitt faste junkfood-sted på søndager, hehe.

UKENS SERIE:

Designated Survivor! Jeg startet på den torsdag kveld, og har allerede sett ferdig første sesong. ÅÅ typisk meg. Avslutningen var så latterlig spennende også, når kommer det ny sesong?? Jeg må ser mer, NÅ.

UKENS FOKUS:

Tydeligvis å finne ut av livet mitt og alle valgene jeg tar. Haha! Jeg har også vært helt gal etter å få nye møbler i leiligheten min, og surfet på nesten alle nettbutikker som har interiør. Om du har en nettside du liker så kommenter den gjerne, jeg tenkte å ta en bestillingsrunde ila noen dager 😀

UKENS SANGER:

Kevin “Chocolate Droppa” Hart – Sunday Morning (spotifylink her)
Naughty Boy, Kyla – Should’ve Been Me (spotifylink her)
A$AP Rocky – Fine Wine (spotifylink her)

UKENS LATTERKRAMPE:

Da vi var ute på torsdag skulle vi dra videre på Brukbar, som er en crazy bar i Bergen vi har hatt det MYE gøy på. Verken jeg eller Karen hadde vært der på flere måneder, så vi løp avgårde ganske brisne begge to og sang BRUKBAAAR her kommer vi typ. Okei det hørtes ikke veldig morsomt ut, men der og da var det bare så sykt latterlig for hele greien var så teit.

DENNE UKENS FOKUS:

Jobb, såklart! Såååå skal jeg prøve å få booket inn litt reiser til våren. Jeg må bare finne noen venner som er spontane nok og har mulighet til å bli med meg, hehe 😀 Akkurat nå er jeg så reiselysten at jeg holder på å dø av å være i Bergen, så her må det bookes litt spenning inn i livet!
6 kommentarer
    1. Elsker bloggen din og burde virkelig bli flinkere å kommentere:) jeg lurer på om de by malene birger er store i str eller “normale”? Klem til deg!

      1. Tusen takk Hanne! <3 Det er så hyggelig med kommentar! De er helt normale i størrelsen, så bestill den størrelsen du ellers bruker 🙂 Klem

    2. Du er mer på stell enn din fleste på din alder, så ingen grunn til bekymring! Ha en kjempe fin dag 🙂

    3. Hei! Lurer på hvilken størrelse du har i buksen med blomstene? Veldig fin! Hvordan er den i størrelsen?

      1. Hei 😀 Jeg har XS! Den er veldig stretchy, så her kan man fint gå en størrelse ned om man vil ha den tight 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg