UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ

Sitter jeg ved kjøkkenbordet i morgenkåpe og skal straks komme meg ut døren. Klokken åtte kommer vaskehjelpen hit, så jeg venter med å dra slik at jeg får låst henne inn. SÅ deilig å få en skikkelig vask to ganger i måneden, slik at jeg kun trenger å vedlikeholde selv. Jeg tenkte å skrive et innlegg om det en av de nærmeste dagene!

UKENS VERSTE OPPLEVELSE

Garantert gårsdagens fyllesyke. Av alle ting fant vi ut at det var lurt å shotte tequila på byen på nyttårsaften. Altså, hvem gjør det?? Det er jo helt forferdelig, og gir den verste bakrusen! Selv om jeg dro hjem fra byen typ klokken ett med to svære 7 eleven poser med munchemat var jeg fremdeles fryktelig dårlig i går, og lå i sengen hele dagen. Nyttårsfeiring tar på, si 😉

UKENS BESTE OPPLEVELSE

Jeg syns nyttårsmiddagen på lørdag med nærmere 20 herlige mennesker var utrolig hyggelig ♥ Det var også gøy å se at det gikk så bra i butikken i romjulen! Helt ærlig hadde jeg sett for meg en rolig uke uten spesielt mange kunder siden jeg føler alle er på ferie om dagen, men der tok jeg feil. Håper 2017 blir et bra år for oss i Janne & Julia ♥

UKENS ANTREKK:

PC297682-2

TEE HER • TIGHTS HER

IMG_8031-2

JAKKE HER • HOODIE HER • BUKSE HER • LUE SAMSØE SAMSØE

PC277632-2

SKJORTE  HER • BUKSE  HER • BOOTS HER

IMG_0070 kopi-2

JAKKE – HM

UKENS CRAVING

Nocco. Åååå det er så god, drikker den hver eneste morgen! Kanskje ikke det mest økonomiske eller beste å drikke til frokost, men jeg klarer ikke holde meg unna. Hihi.

UKENS SERIE

Travellers! Jeg startet å se den for kanskje tre dager siden, men har allerede sett hele første sesong. ÅÅ typisk meg, nå er jeg uten en serie å se på. IGJEN. Heldigvis kom dere med mange tips i et av mine forrige innlegg, så jeg får ta meg en runde å se hva dere anbefaler. Tusen takk 😀 Serien finner du på netflix forresten!

UKENS FOKUS

Forrige ukes fokus var egentlig å prøve å komme i hverdags-modus igjen. Åh det var såå seigt å jobbe igjen. Helst ville jeg vært i Molde i joggisen min enda lengre, men slik ble det ikke i år.

UKENS SANGER

PHOEBE RYAN – Mine (spotifylink her)
CHRIS HOLSTEN – Strip (spotifylink her)
HAILEE STEINFELD – Love Myself (spotifylink her)

UKENS LATTERKRAMPE

Fredags morgen da jeg tabbet meg litt ut på butikken mens jeg og Ingeborg skulle handle frokost. Jeg skal ikke gå inn i detalj på hva som skjedde, men jeg blir seriøst dritflau bare av å tenke på det. Hahah omg jeg er så usmidig noen ganger..

DENNE UKENS FOKUS

Jeg har vært litt nedfor de siste ukene. Grunnen til det vet jeg, men siden det ikke er noe jeg kan gjøre noe med må jeg bare prøve å riste det av meg. Å henge seg opp i ting man ikke har kontroll over har jeg lært ikke er noen vits. En annen ting er at jeg skal prøve å kutte ned på snusingen min. Seriøst, etter at jeg startet på igjen snuser jeg SÅ mye. En boks om dagen, minst! Det er helt krise, og noe jeg burde kutte drastisk ned på. Helst slutte helt, selv om jeg ikke vet hvor jeg skal finne motivasjonen til det. Haha.

 

2 kommentarer
    1. Pleier å like disse innleggene, men denne gangen sitter jeg bare igjen uten noen ting… Altså, jeg synes jo du burde fortelle om ukens latterkrampe, hvis ikke kunne du jo bare droppet å skrive det? Ikke noe gøy for oss når vi ikke skjønner noen ting og under ukens fokus også, så skriver du også at du vet hvorfor du har vært nedfor, men forteller heller ikke her hva det er som skjer. Synes dette er den dårligste ukesoppsummeringen du har hatt 🙁

      1. Hei Ida! Så dumt du føler det sånn, og jeg tar absolutt til meg kritikken! Jeg skal ikke skuffe neste gang, hihi 😀 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg