UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Sitter jeg å super i meg litt energidrikk på kontoret. Jeg har nettopp pakket alle nettbutikk-bestillingene fra helgen, og venter på at Bring skal komme å plukke de opp. I dag kjører jeg skikkelig casual monday, og har faktisk på meg joggebukse og hettegenser! Ikke et typisk Julia-antrekk i det hele tatt, men jeg var så sykt trøtt da jeg våknet i dag tidlig at mine kjære skinnbukser fikk ligge urørt i skuffen. Jeg skal også rydde hele lageret vårt i dag, og det er helt krise der inne.. Jeg har lagt ut et bilde på mystory (julianyland) der du ser kaostilstandene. Helt seriøst, det kommer til å ta evigheter! Lageret/kontoret er nesten 90kvm, så det sier seg selv.. Haha.

UKENS VERSTE OPPLEVELSE:

Mitt lille besøk på akutten på Haukeland Sykehus på mandag! Jeg har aldri opplevd så store smerter i kroppen i hele mitt liv, og jeg var nesten sikker på at jeg skulle dø. Det høres kanskje veldig dramatisk ut, men der og da var det en helt forferdelig opplevelse. Jeg har jo aldri så mye som brukket et ben, så jeg visste ikke at kroppen kunne takle så store smerter. Om det ikke høres helt rart ut. Skikkelig skummelt faktisk. Heldigvis går det bedre med meg nå, og jeg tar dag for dag 🙂

UKENS BESTE OPPLEVELSE:

På torsdag da jeg våknet opp uten feber. Da hadde jeg vært isolert i leiligheten min i nesten fem dager, og holdt på å gå på veggen fordi jeg kjedet meg så mye. Det er ikke chill å være syk, se på tv dagen lang og ikke ha noen planer. Herlighet så kjedelig! Det var derfor utrolig deilig å endelig komme seg ut og starte hverdagen igjen.

UKENS ANTREKK:

sparkle

KJOLE HER

IMG_9796-2

BLUSE – HER / DRESSBUKSE – HER / SKO – ZARA

IMG_8930

JAKKE – HER / CAPS – Varsity / HOODIE – HER / BUKSE – HER / VESKE –HER

IMG_8647

JAKKE – HER / BUKSE – HER

IMG_7960-2-2

JAKKE – Utsolgt (i brun HER) / Bukse – HER / Sko – HER / Lue – HER

UKENS CRAVING:

Pasta, pizza, nudler, ostebrød, boller – egentlig alt som inneholder store mengder karbohydrater.

UKENS LATTERKRAMPE:

Den blurry kvelden på lørdag.. “Jeg skal ta det sååå rolig og kanskje ikke dra ut en gang :)))” skrev jeg jo før jeg dro ut. Ops! Både jeg og vennene mine var kanskje litt for tipsy på slutten av kvelden, at dagen i går ble brukt til å kartlegge hvem vi var med, når vi var der og hvem som gikk sammen. En aldri så liten søndagsgåte, det der! Hmm det var kanskje ikke ukens latterkrampe når jeg tenker meg om. Men vi lo ekstremt mye den kvelden, så jeg klarer ikke trekke fram ét eksempel!

UKENS FOKUS:

Å bli frist, og ta det rolig slik at jeg ikke får tilbakefall. Jeg vet ikke an om det går an å få tilbakefall engang, men better to be safe than sorry!

UKENS SANGER:

Meghan Trainor – Me Too (spotifylink her)
RedOne – Don´t you need somebody (spotifylink her)
Coldplay – Everglow (spotifylink her)
Linden Jay – Be Like You (spotifylink her)

UKENS SERIE:

Da jeg lå syk begynte jeg å se på Younger. Lett underholdning, men litt for slitsomme karakterer for min smak. Det går vel an å se en episode her og der, men som en maraton-serie går det ikke! Ellers har jeg sett ferdig Frikjent, og fyfaaaen den serien irriterer meg noe så grenseløst. Jeg sitter egentlig bare og er oppspilt og sint etter en episode, så jeg er glad for at serien endelig er ferdig. Haha!

DENNE UKENS FOKUS:

Woooooork før juleferie! Om nøyaktig én uke reiser jeg hjem til Molde, og jeg gleder meg så sykt. I går hørte jeg på julemusikk, og begynte nesten å gråte fordi jeg gleder meg sånn til jul. Den beste tiden i året, uten tvil! Jeg er så heldig som har så fine juletradisjoner med familien min.

 

 

2 kommentarer
    1. Du kunne jo kanskje spurt legen din om det går an med tilbakefall? 🙂 litt kjipt å gå rundt å bekymre seg i lengden vil jeg tro

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg