UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Nå kom jeg nettopp på kontoret, trøtt som ei strømpe etter helgen. Jeg sa jo at jeg skulle legge meg tidlig i går kveld, men hvem tror du satt oppe til langt over midnatt å så igjennom, redigerte og gjorde klar bildene fra Stockholm? Meg! Jeg legger meg alltid typ klokken elleve, så det var hardt da alarmen ringte i dag tidlig kan jeg si. Heldigvis skal jeg på Wah Wah å få ansiktsbehandling etterpå, det trengs ♥

UKENS FOKUS:

Blogg ♥ Dere ser kanskje at jeg også har blitt superflink å oppdatere instagram og snapchat (julianyland) i helgen? Det er lenge siden jeg har vært så motivert som jeg er nå, håper det forsetter i lang, lang tid! Stockholm, eller Sverige er jo typ bloggens hjemland så det er ikke rart jeg føler meg motivert etter en sinnssyk helg der. Heldigvis skal jeg mest sannsynlig tilbake allerede neste helg 😀

UKENS ANTREKK:

IMG_6949

Jakke – HM (lignende her) / Genser – Minimum her / Bukse – HER / Boots – Tiger of Sweden HER / Veske – Balenciaga

dresslike

KJOLE HER

IMG_5099

BOMBER HERE

UKENS BESTE OPPLEVELSE:

Uten tvil Dress like a Queen-eventet med Nelly! Det var helt sykt hvor kult og gjennomført det var. Vi festet på et forlatt slott cirka en time utenfor Stockholm, og jeg syns egentlig det er veldig vanskelig å ordlegge hele opplevelsen på bloggen. De som har meg på snapchat har jo sikkert sett mystoryen min fra helgen 😀 Det var også utrolig hyggelig å hilse på mine svenske og danske bloggkolleger. Man vet jo som regel hvem “alle” er selvom man aldri har møttes før.

IMG_9994-2

IMG_6662-2

UKENS VERSTE OPPLEVELSE:

Flyturen hjem fra Stockholm på søndag.. Haha, det var bare så grusomt! Jeg hater å fly etter en fuktig natt. Nervene er i høyspenn, man er sliten og i tillegg hadde jeg sikkert 50kg å bære med meg. Kofferten var 26 kilo, pluss kamera, mac, en vinkartong, 12 øl, 15 bokser snus, en flaske Captain Morgan (noen tok av på taxfreen). Haha, er det mulig? Jeg var bare borte i tre dager liksom, huff.

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Sure mennesker. Jeg forstår at man ikke kan smile og være overlykkelig dagen lang, men jeg syns oppriktig synd i de menneskene som har flere sure dager enn glade dager. Om man for eksempel dulter borti noen så er det normalt å si “beklager så mye” typ, og de aller fleste ville da sagt at det gikk fint. Dette skjedde nemlig på torsdag da jeg var butikken, og svaret jeg fikk var bare et stygt blikk. Haha, stakkars menneske!

UKENS CRAVING:

Pizza! På lørdag da vi skulle spise lunsj spiste Andrea og Anna en helt sykt digg pizza på en liten resturant i Stockholm. Jeg hadde akkurat spist frokost så jeg skulle ikke ha noe, men jeg fikk likevel smake en liten bit og angret med en gang på at jeg ikke bestilte en svær pizza selv. Så sykt god! Den skal jeg lett spise neste gang jeg er i Stockholm.
2 kommentarer
    1. hei julia. Jeg hsr lest bloggen din i mange år. Jeg vet at du snuser, men helt ærlig ble jeg litt skuffet over at du har begynt igjen. Jeg er selv av og på, og jeg lurer veldig på hva det er som gjør at du begynner igjen? Spesielt når du har laget et eget innlegg med “oppskrift på å slutte”. Det her jeg egentlig ikke så mye å gjøre med, annet enn at jeg har lagt merke til snusen din både på blogg og på snap. Har du laget et innlegg som forklarer hveofor du begynte igjen? Det hadde jeg hatt lyst til å lese:) for meg er det først og fremst det at andre rundt meg snuser som gjør at jeg selv ikke klarer å holde meg unna. Ellers digger jeg deg Julia! 🙂 kan godt hende jeg har missa et innlegg her som forklarer det, skulle bare gjerne hatt det i samme slengen med at du forklarte hvor lett det var å slutte for så å faktisk begynne igjen.
      Beklager skrivefeilene, gikk litt fort fra mobil. Ha en fin dag så lenge 🙂

      1. Hei Cajsa! Jeg er helt enig med deg, det er utrolig idiotisk å begynne igjen når man faktisk har klart å slutte etter så mange år. Jeg har såvidt nevnt det i et innlegg, men grunnen er enkelt og greit fordi jeg hadde det litt tøft for to-tre måneder siden og var hjemme i Molde en tur. Der snuste alle vennene mine, og siden jeg hadde det vanskelig brukte jeg det som unnskyldning for å ta en snus her og der. Før jeg visste ordet av det var jeg avhengig igjen, noe som suger!! Akkurat nå har jeg ikke lyst å slutte engang, og det er jo heller ikke bra.. Haha! Håper du har en fin morgen, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg