UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ:

Nå har jeg nettopp pakket klart bestillingene som ble gjort på nettbutikken til Janne & Julia i helgen, og skal til å sette i gang med dagens to-do liste. Etter en alt for lite produktiv helg er det mye å fikse, og jeg hater virkelig å ha mye hengende over meg en mandags morgen. Jeg tenker også at jeg skal roe ned alkoholinntaket mitt kraftig i tiden fremover. Det er jo typisk som nysingel å feste endel, mens nå har jeg liksom fått nok. Jeg vil bare fokusere helt på jobb, og gi alt frem mot jul. Det blir jo “umulig” å avstå helt siden det er mye som skjer på det sosiale fremover, men jeg skal prøve så godt jeg kan å holde meg unna foruten det 🙂 Ellers har jeg en helt OK start på uken, men dagen blir nok bare bedre og bedre når jeg får jobbet meg igjennom ting som står på agendaen!

UKENS OPPTUR:

At Ingvild og Lisa kom på besøk til Bergen! Jeg føler nesten jeg har vært på ferie selv også, siden vi alle tre har bodd i leiligheten til faren til Ingvild i sentrum. Vi har egentlig ikke gjort noe produktivt i det hele tatt, og det har vært en skikkelig partyhelg som har satt sine spor for denne uken. Haha huff, nå er det nok! (Helt frem til fredag da jeg skal til Stockholm…..)

UKENS CRAVING:

Sushi! Jeg spiste på Sumo to ganger forrige uke, og har enda lyst på mer. Mmm, elsker sushien der!

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Nå har jeg stått å tenkt på dette i ti minutter uten svar. Jeg tror det er ganske vanskelig å irritere meg om dagen, haha. Det har vel vært enda en bra uke uten noen nedturer eller irritasjonsmomenter verdt å nevne.

UKENS ANTREKK:

IMG_1529-2

Jakke – Mango / Cardigan – Samsøe HER / Bukse – HER / Sko – by Malene Birger / Sunnies – Céline / Veske – Balenciaga

IMG_6051

Genser – HER / Skinntights – HER / Sko – by Malene Birger

IMG_5962-2

Genser – HER / Skinntights – HER / Boots – HER

 

 

2 kommentarer
    1. Hei! Hvor høy er du? Ser at denne genseren blir vist som en kjole på nettsiden men til deg går den så høyt opp(?)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg