uinterresante videoklipp fra bursdagen min

Før dere får se filmen, her er kritikken jeg gir meg selv: 1. Dette er den dårligste videodagboken i historien.
2. Jeg har tilbakestående stemme.
3. Jeg virker generelt tilbakestående.
4.  Jeg glemte å filme de morsomme tingene som skjedde, og bare filmet masse gåing.
5. Jeg glemte å filme fra selve kvelden.
6. Denne videoen er totalt uinteressant.    Vel, det er vel nå jeg kan si til meg selv; bedre lykke neste gang? Jeg får prøve igjen ved en annen anledning, og da skal jeg være flinkere. Lover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg