UINSPIRERT

IMG_4761 kopi-2

Et sent hallo fra en redusert Julia! Helgen har vært alt annet enn rolig, og i går ble det en aldri så liten tur på byen etter en vellykket middag her hjemme. Jeg fikk også et innfall om at jeg skulle ligge å se på serier til klokken fem i dag tidlig etter at vi kom hjem, noe som ikke akkurat hjalp på formen i dag. Merker jeg er utrolig uinspirert for tiden, og sliter veldig med å finne variasjon.

Om du ønsker noen spesielle innlegg her inne så hyl ut, jeg trenger litt inspo fra deg som leser ♥

10 kommentarer
    1. Jeg finner så mye uforpliktet glede av bloggen din! Det å titte igjennom bildene og lese innleggene dine om veldig hverdagslige ting. Men! Jeg har noen tips som jeg som leser ville likt at ble tatt imot og kanskje jobbet med. Det hadde vært inspirerende å se noe litt nytt, som spontane aktiviteter du gjør, gjerne noen som er helt gratis! F.eks. om du går til Fløyen eller når du har vinkveld hjemme med venninner. Kom gjerne med flere tips til hverdagsaktiviteter som gjør uka litt deiligere å tenke tilbake på, og som i stor grad er gratis. Vil også gi en tilbakemelding på hvordan jeg føler at du kan gi leserne dine litt mer av deg selv, og tipset er så enkelt som å kanskje filme litt mer i hverdagen? Det trenger ikke være godt planlagt med et strukturert oppsett, men kanskje en film fra en tur med Zara på 20 sekunder eller av at du vasker leiligheten mens du danser. Da får vi et lite avbrekk fra tekstlesingen og et større innblikk i hvem du er. Det kan være alt fra helt hverdagslige ting til mer planlagte og gjennomførte filmer 🙂

      1. Det er faktisk en veldig god idé.. Hadde vært morsomt å filmet litt igjennom en helt dag for eksempel, tusen takk for tips!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg