UGGEN

Må si det va deilig å ta seg en ekstra helgedag! Mandag for meg er en helt meningsløs dag, og blir alltid egentlig en forlengelse av søndagen. Jeg er litt usikker på om jeg bygger på influensa, eller om jeg enda er fyllesyk. Uansett er jeg skikkelig kvalm og i slapp form, og jeg har sovet i stort sett hele dag. Utrolig rart, for jeg klarer som regel aldri å sove så mye ved mindre det er noe galt. Håper jeg får sove igjen i natt iallefall, ææ! Nå sitter jeg å vurderer om jeg skal dra bort på Elixia eller ikke, jeg klarer faktisk ikke bestemme meg. Hadde jo vært deilig å fått startet uken med litt trening, men siden jeg er så kvalm så vet jeg ikke. Tenk om jeg spyr på noen da!! Hahaha.

Hva gjør dere i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg