UFORUTSIGBART LIV

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic– Skjorte HER –

Planen i går var å dra ut, drikke vin og feire at en vellykket uke på innkjøp er over. Planen i dag var å ikke stille alarmen, sove leeenge og late meg i sengen til krampa tok meg. Det som skjedde i går var at jeg sovnet før klokken ti til en episode av keeping up with the kardashians, og i dag var jeg lys våken klokken kvart på syv. Liver er så uforutsigbart, dere 😉 

Jeg må si at jeg er innmari glad for at jeg tok en rolig kveld i går. Jeg fungerer jo ikke med en aldri så liten bakrus, og siden det står endel på agendaen i dag er det nok like så greit at jeg er frisk og rask! I natt sov jeg over hos min kjære venninne Ingvild, som har flyttet til den søteste leiligheten på Frogner sammen med tre venninner. Jeg bare elsker frognerleiligheter, rosetter og den fantastiske taklampen på bildet over. Da jeg bodde på Majorstuen for noen år siden hadde jeg også rosetter i taket – men den leiligheten hatet jeg jo så det kan egentlig ikke sammenlignes.. Haha! Senere i dag skal jeg sjekke inn på Scandic Vulkan sammen med Andrea. Flere venninner av meg kommer også til Oslo denne helgen, så dette blir litt av en fest!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg