TYPISK JULIA

Leste dette innlegget på June sin blogg, og syns det var så gøy at jeg tenkte å lage en Julia-versjon! Her er noen ting som er typisk med meg og min personlighet, som kanskje ikke kommer frem på bloggen.

♦ Jeg er livredd for å gå glipp av ting, og takker ja til absolutt alt av fester eller andre sosiale ting. Noe som ofte er utrolig slitsomt, haha.

♦ Jeg bruker penger på sykt mye unødvendig, og tenker hver måned at “nå skal jeg slutte”. Som taxi, mye mat på butikken som jeg ikke ender opp med å spise, snus osv. Et stort pengesluk. Lurer på hvor mye jeg hadde spart om jeg sluttet, haha. Tipper flere tusen i måneden.

♦ Det er så typisk meg å tenke “i kveld skal jeg bare ta to glass vin, stikke innom klubben og dra hjem klokken ett”, for så å ende opp med tidenes fyllefest med både nach og alt som er. Som forrige torsdag, da jeg drakk to øl før byen og skulle bare titte innom på vei hjem, men endte opp med å dra hjem klokken ni på morgenen dagen etter. Wopsi. Ikke en bra fredag for å si det sånn.

KJOLEHER / HEELSHER

♦ Jeg legger ut og sender så mye flaut på snap når jeg er full. Seriøst, hver morgen etter fylla så har jeg angst for alt jeg trodde var kult å sende kvelden før, men som faktisk bare er flaut. :((((

♦ Når jeg lager mat så spiser jeg meg alltid mett før den er ferdig, fordi jeg smaker på alt underveis. Jeg elsker å stå å “maule” (vet ikke om det er et ord andre steder enn i Molde?) mens jeg holder på, og ender som regel opp med å nesten ikke spise noe når maten faktisk er ferdig.

♦ Jeg kan sitte i timesvis på macen å ikke gjøre en dritt. Typ scrolle ned facebookfeeden hundre ganger, uten å engang få med meg hva jeg ser på. Sånn som nå, hadde en liten pause i skrivingen på ti minutter og aner ikke engang hva jeg har gjort på.

♦ Det er typisk meg å skulle “slanke” meg hver dag. Det går som regel fint, helt til klokken bikker syv på kvelden og matmonsteret i meg kommer frem. Da ender jeg opp med å spise en pose chips, en grandis, litt smeltet ost og et nyfødt barn.

6 kommentarer
    1. Haha, kjenner meg igjen i maulingen! Er et ord i Oslo også, ivertfall i min familie 🙂 Føler nesten at noe mangler dersom jeg har take-away og bare får middagen klar på døra

      Ha en fin uke 🙂

    2. Morsomt innlegg, bra vi er flere som elsker å maule!
      Har du brettet opp eller sydd opp kjolen? Såå fin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg