TUSEN TAKK

Hei hei fra sengekanten! Tenkte å bruke denne annledningen til å skryte litt av dere. Jeg setter utrolig pris på alle og enhver som titter innom her hver dag, det betyr kjempemye for meg! Føler jeg har tatt dere litt for gitt ved å være dårlig både innleggsmessig og siden jeg ikke har hatt tid til å svare på kommentarer. Det er ikke for jeg ikke ikke bryr meg, men fordi sommeren har vært utrolig travel! Nå har jeg mer bloggmotivasjon enn noen sinne, og jeg gleder meg til å oppdatere dere på tiden framover. Det første store som skjer er vel at jeg reiser til Spania IGJEN på onsdag, sammen med Andrea. Vi skal bo på tidenes fineste hotell, så der blir det superbra blogging og masse fine bilder 😀 Gleder meg kjempemye! I morgen setter jeg mest sannsynlig snuten mot Bergen, og blir der over helgen. Har egentlig endel ting å fikse i Oslo før det, men jeg får heller ta det igjen når jeg kommer hjem. Tror jeg. Vi får se. Har faktisk ikke helt bestemt meg enda. Har flybilletten, så jeg får bare tenke på det over natten.  Uansett da. Nok en gang: tusen takk til alle dere. Uten leserne mine hadde jeg faktisk vært ingenting. Eller, bloggen min hadde vært ingenting. Håper dere skjønner det, at det faktisk er DERE som gjør noe ut av denne bloggen, og holder motivasjonen min oppe. Et stoort kyss på kinnet til dere alle, dere er fantastiske! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg