TUSEN TAKK SIRI!

Hola hola! Tenkte å starte dagen med en aldri så liten blogganbefaling til dere 😀 Jeg sto nemlig ikke opp før kl ett skjønner dere, så selvom klokken er halv tre er det enda som morgen for meg. Haha! Dere husker kanskje at jeg fikk en venninne over som la negler på meg? Hun gjorde også en styling på meg for en liten stund siden: Hun er et multitalent!! Hun tattoverer også. Et skikkelig kreativt menneske med andre ord 😀 Hun heter Siri, og jeg anbefaler alle leserne mine om å besøke bloggen hennes HER 🙂
Sjekk den baben da! Jeg vil bruke dette innlegget til å si TUSEN HJERTELIG takk til Siri, spesielt siden hun fikset neglene mine så fint før jeg reiste til Gran Canaria. Gull verdt!  Nå må jeg hoppe meg inn i dusjen, før jeg skal ut for å møte Andrea for lunsj. Deilig lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg