TUSEN TAKK

Tusen takk Janne og Ingeborg. Vi har jobbet tett og hardt sammen i flere måneder nå. Jeg har lært å kjenne begge på en ny måte, og dere har gitt meg tillit til at vi er et godt team. Dere har lært meg mye de siste månedene, og jeg er utrolig stolt for at vi kan starte dette sammen. Dere er fantastiske!

Tusen takk Christoffer, fordi du forstår og støtter meg når jeg trenger det. Tusen takk for all motivasjon og kjærlighet du har gitt meg de siste månedene, og for at du alltid er der for meg. Jeg elsker deg ♥

Tusen takk til min kjære familie, som kom mannsterke fra Molde for å få med seg åpningen min. Jeg setter så ufattelig stor pris på støtten både fra foreldre, steforeldre, søsken og stesøsken. Det betyr så mye!

Tusen takk alle venner som har trodd på meg og oss de siste månedene, og som alltid kommer med motiverende tilbakemeldinger og gode råd. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere. En spesiell takk til kjære Cathrine, Eirin og Lene som har skrevet så fint om oss på sine blogger. Det settes enormt stor pris på!

Sist, men ikke minst. Tusen takk til alle DERE som gir meg så mange gode tilbakemeldinger på godt og vondt. Som støtter meg på enda et nytt eventyr, og gir meg motivasjon til å fortsette selv om ting ikke alltid er på topp.

Image and video hosting by TinyPic♥♥♥

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jeg vet det har vært stille på bloggen de siste dagene. Åpningen har tatt all min tid og energi, men nå er vi endelig i rute. Jeg kan endelig oppdatere som normalt her igjen, og dele alle mine tanker rundt det hele. Over har dere noen bilder fra føråpningen vi hadde på onsdag kveld, der vi inviterte venner og familie til å se butikken før alle andre. Nå er vi open for business, og jeg håper å se deg i den fine butikken vår! ♥

12 kommentarer
    1. Gratulerer SÅ mye, Julia! Du har all grunn til å være stolt. FOR en fin butikk, jeg gleder meg til jeg kan ta turen innom å se, det må jeg få til neste gang jeg er i Bergen. Lykke til med videre med butikken 🙂

    2. Gratulerer så mye julia <3 er så utrolig stolt over deg. Du er en stor inspirasjon. Jeg er endelig hjemme fra ferie, og jeg kan ikke vente med å besøke butikken deres. Jeg gleder meg masse!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg