TUSEN TAKK!

IMG_4271-2

Hei hå! Tusen takk for mange tips i innlegget under ♥ Nå har jeg handlet inn b-vitaminer på apoteket her nede, og satser på at det hjelper på sikt! Ellers har vi hatt en deilig dag på stranden med null skyer i siktet. Dessverre er ikke formen min helt på topp, jeg har tett nese og er generelt ganske forkjølet. I kveld er planene å spise indisk til middag, så satser på at litt sterk mat kan rense hodet litt 🙂

Ryktes at det er godt under -10 grader hjemme forresten? Hva skjer? Tenkte at den ene fordelen med å bo i Bergen var at det som regel var plussgrader siden det regner hele tiden, men der tok jeg tydeligvis feil. Håper temperaturen stiger til mandag da vi skal hjem, haha!

Uten navn-1 kopiIMG_4278-2IMG_4295-2

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg skal til gran canaria om noen uker og lurer på hvordan temperaturen er dere nede nå? Går det fint an å bade i havet, og er det kaldt om kveldene? Du ser ut til å ha det deilig! 🙂

      1. Det er superdeilig på dagen, godt over 20 grader 😀 På kvelden er det derimot litt kjøligere, så blir hakket for kaldt å bare gå i kjole foreks 🙂 God tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg