TUSEN TAKK

(lenkene er annonselenker)

Først og fremst vil jeg si mange er veldig søte, og kommer med de fineste kommentarene på bruddet mellom meg og Kristoffer. Må si jeg er utrolig heldig som har så mange “venninner” som kommer med tips og råd, det er det nok ikke alle som har 😀 Føler meg heldig! Heldigvis ser denne sommeren ut til å bli bare bedre og bedre, og senest i går satt vi spikeren i kista for et nytt eventyr i juli. Wææ, gleder meg sånn! Vil ikke fortelle hva det er helt enda, men det kommer snart.

Noen har etterlyst et innlegg med dress like me, så her kommer litt inspo fra mine tre siste antrekk.

1Bluse / Bukse / Veske / Sko

2Bukse / Veske / Sandaler / Topp / Klokke

3Bomberjakke (fant ikke svart, men SÅ kul i hvit!!)/ Solbriller / Sko / Jeans

Har du noen innleggsønsker du vil jeg skal skrive om til ikveld? 

7 kommentarer
    1. En ting er sikkert, og det er at du ikke skal slite med å finne deg en ny gutt. Guttene sikler etter deg!
      Jeg vil også ha den stilen haha… Ender alltid opp med at jeg har femten plagg i handlekurven på nelly som jeg ikke har råd til…
      Men jo, tips til ren hud? Kan du kanskje lage innlegg om det? Huden din gløder faktisk, jeg tuller ikke. Jeg har poblematisk hud og sliter med mye uren hud og arr…

      Klem

    2. Hei. Kan du skrive litt om hva du spiser til middag på hverdager? Sliter veldig med å finne sunne og enkle matretter, spesielt når jeg ikke er særlig glad i fisk. Du ser helt fantastisk ut, ville gjort mye for en slik kropp som du har!

    3. Var så trist å høre, Julia! Men det virker som dere har håndtert dette veldig “voksent”, og at det kommer til å gå veldig bra med deg 🙂 Det blir alltid bedre med tiden, og du er heldig som har så mange venner rundt deg <3 Nå skinner sola for deg i Oslo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg