TURTLENECK AND NEW LASHES

Jeg HATER stress. Likevel klarer jeg hver eneste dag å sette meg i situasjoner slik at jeg må stresse. Slik som nå. Jeg har hatt hele morgenen til å blogge på, men startet selvfølgelig ikke før for ti minutter siden. Nå har jeg nøyaktig to minutter igjen før jeg må løpe til trikken for å rekke møtet jeg skal på klokken ett. Åååå Julia, når skal du lære? Mål for høsten: ta seg tid til ting slik at man slipper å stresse. I dag har jeg på meg min nye turtleneck genser fra bikbok, og jeg elsker den! Selvom den er hvit og kragen går helt oppi fjeset mitt slik at jeg er livredd for å få solpudder på kantene, så elsker jeg den. Skikkelig deilig nå mot høsten. Kan vise dere bedre bilder senere 🙂

Yohooo her har dere meg i dag tidlig. Fikk satt på nye vipper for noen uker siden hos Karl Johan Hudpleie. Nå har de fått inn vipper som er ENDA lengre, og en ny lim slik at de holder kjempelenge! Jeg har hatt mine et par uker nå, men trenger aldeles ikke å fylle på før om en god stund 😀 De er helt rå! Anbefales om du vil sette på vippeexteison 🙂 Nå må jeg løpe! Jeg har en stressende men veldig spennende dag i møte, og jeg gleder meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg