TURISTJULIA

Åh, hadde så lyst til å starte dette blogginnlegget med å skrive at jeg holder på å tisse meg ut. Og jeg kan ikke gå på do. Fordi strømmen på rommet gikk akkurat, så jeg må vente til de fikser det. Seriøst, jeg har aldri måttet tisse SÅ mye før i hele mitt liv!! Huff. Uansett da. Er som sagt på hotellet, kom nettopp tilbake etter en liten snurr på Westfield shoppingsenter. Anbefaler alle som skal til London om å dra dit! Akkurat de samme butikkene som Oxford Street, men mye mindre folk og mer oversikt over hvor alt er hen. Love it! De har alt fra eksklusive merker til kjedebutikker som Topshop, Hm og Zara. I dag skulle vi egentlig starte dagen med å gå en tur rundt Hyde Park, men det gjorde vi altså ikke. Jeg var så utrolig sulten at jeg nektet å gå noe som helst, og krøp meg bort til første og beste resturant. Spilte en full english breakfast som var kjempegodt! Sikker saiko usunt, men jeg er jo på ferie da for guds skyld.
Hei jeg heter Julia og ser ned på alle bilder.. Når vi kom tilbake til hotellet nå nettopp stoppet vi i resturanten for å ta oss et glass vin først. Viktig å kose seg når man er på tur! I kveld skal vi møte en venninne av meg å spise middag sammen med henne, og det gleder jeg meg veldig til. Kommer til å bli superkos 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg