TURBAN: HOT OR NOT?

For et par år siden så brukte jeg turban endel. Eller nå lyver jeg, det er faktisk nøyaktig fem år siden til sommeren (herregud nå ble jeg stressa, ungdomstiden flyver fra meg!!). Var heelt hekta og syns det var så kult. Husker jeg skrev et blogginnlegg til alle turbanhaterne med overskriften “I dont care what haters say, im gonna wear my turban anyway!”. Hahaha ler 😀 Men det er jo sant, man skal jo kunne bruke det man syns er kult uansett om andre sier det kanskje ikke er inn eller fashionabelt. Hvem faen bryr seg? Likevel er jeg litt usikker på om jeg liker denne turbanen eller ikke. Syns den var kul, men ville jeg brukt den annet enn på bilder? Egentlig hadde jeg på meg dette antrekket uten turbanen (elsker den nye genseren min så syyykt btw!!), men jeg likte den jo veldig godt på disse bildene. Hmm. Hva syns dere egentlig? Turbanen finner dere her forresten, den koster bare 129,- om noen vil klikke den med seg hjem 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERATurbanHER / Genser (ny favoritt!!) HER / Jeans – Tiger / SkoHER (annonselenker)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg