truser til din iPhone

//sponset produkt, ærlig mening Hola hola! Eller kanskje jeg heller burde si hei hei, siden jeg nå er hjemme i Norge? Jeg har nå fått tilbake mitt kjære speilreflekskamera, og det gjør meg så lykkelig! Haha. Da jeg kom hjem hadde jeg også fått en heeerlig pakke fra handelsportal.no, som dere sikkert har skjønt er min favorittbutikk innen tilbehør til iPhonen min. Nå fikk jeg et par tangatruser som kan være ganske så festlige å ha på telefonen. De dekker også for støv der laderhullet er, noe som er genialt! 😀
Leopard HER 


Zebra HER

Syns de egentlig er ganske kule og morsomme! Nå som det er jo snart høst, og da kan ikke iPhonen deres fryse undertil vet dere 😉 Haha! Hva syns dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg