TRØBLETE FØRSTE SKOLEDAG

ANNONSE – I samarbeid med nakd

GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

NYLAND15

-gir -15% avslag på hele NAKD! ♥

Hei fra en veldig spent frøken! I dag har jeg min første forelesning. Vel og merke via zoom, og dagens fag er Bærekraftig Produksjon! Absolutt veldig spennende 😀 Det eneste problemet er at streamingen klikket ti minutter inn i forelesningen, så vi som studerer via nett verken hører eller ser hva foreleseren driver med. Litt kjip start, for jeg er faktisk ekstremt sulten på å lære nå og føler at jeg går glipp av hele forelesningen på grunn av tekniske feil… Men men, håper de fikser opp i det så fort som mulig slik at ivrige studenter som meg får notert 😉

Ellers er jeg tilbake i høstuniformen min, all black as usual.. Haha! Hele antrekket er fra NAKD, og som dere vet er det en av mine absolutt favorittnettbutikker ♥

Husk koden NYLAND15 når dere shopper! Nå skal jeg prøve å ringe skolen for å sjekke hva som skjer med denne forelesningen som tydeligvis er umulig å streame.. Litt av en start på skoleåret. Wish me luck!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg