Treningsrushen


I går sa Glenn: “Meldte oss på prøvetime på Sats jeg, jippi!” Og jeg bare “neeei vil ikkeeeee…” Men så dro jeg uansett da. Heldigvis for meg var det midt i treningsrushen, noe som gjorde at vi bare småjogget litt på tredemølla før vi dro hjem igjen. Hah, noe så digg da! Eller egentlig ikke. Må jo faktisk henge i om jeg skal klare å få SK2013 på plass. Ikke at jeg bryr meg så kraftig om det, siden det sikkert kommer til å regne hele sommeren uansett.. Men tro det eller ei, de få minuttene jeg forsøkte å jogge i går ga meg faktisk mersmak, og jeg har fått treningsgnisten tilbake! WOHOO! Det hele starter på søndag, da 17.mai helgen er gjennomført. Før det er det nok ikke vits, siden jeg blir dratt med på byen fra og med i morgen, til og med søndag.
 
Tenkte jeg skulle ta et “squat” bilde på treningssenteret, men jeg tenkte det ble litt dumt i og med at jeg ikke klarer å gjøre squats. 

Jeg har forresten fått meg Vine! Det er den morsomste appen jeg har prøvd på lenge. Her er en film vi filmen på veien i går. Der heter jeg Julia Nyland, om dere vil følge meg. Hva heter dere? Har så langt verken INGEN følgere eller ingen som jeg følger…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg