TRENINGSPROGRAM I EKSAMENSPERIODEN

Wææ nå kjenner jeg eksamenspresset kommer snikende! Jeg sitter her å lurer på om jeg i det hele tatt kommer til å ha et liv fremover, eller om jeg kun kommer til å sitte på skolen. Sistnevnte tror jeg er veldig urealistisk, da jeg ikke har som mål å bli deprimert før jeg er ferdig med alle eksamene. For meg er det superviktig å få tid til både venner og trening, men jeg kan dessverre ikke bruke like mye tid på trening fremover om alt skal gå opp. Derfor tenkte jeg å dele to treningsprogrammer som ikke tar alt for lang tid, men som er supereffektive for både å bli sterkere og forbrenne fett!

Skjermbilde 2015-11-05 kl. 15.45.46Del 1 av programmet skjer med tyngre vekter og færre repetisjoner. Dette for å gjøre meg sterkere og øke muskelmassen min. Muskler tar mindre plass enn fett til de som lurer, så med “å øke muskelmassen” mener jeg ikke å bli noe særlig større i volum, men å bli sterkere.

Skjermbilde 2015-11-05 kl. 15.i45.46Del 2 av programmet er på en måte et “shaping” program der jeg har fler repitisjoner med litt lettere vekter. Med lettere vekter mener jeg ikke at de skal være lette, men at de ikke skal være så tunge at jeg knekker helt sammen etter bare fem repitisjoner.

Etter begge programmene kan man kjøre på med litt intervaller for å virkelig booste forbrenningen, om man har tid 🙂

5 kommentarer
    1. Hurra, dette var akkurat det jeg trengte nå! Skal virkelig testes ut, sliter sånn med motivasjonen for tiden på trening (sikkert kjørt meg litt fast på cardio-biten) – tusen takk, Julia! 😀

    2. Dette skal testes ut! 😀
      Lurte på én ting; husker da dere dro på palmesus, så hadde dere med dere et kamerateam – når kommer evt den videoen ut? 🙂

      1. Så bra 😀 Ja det hadde vi! Det skal eventuelt vises til neste år 🙂 Så er lenge til, buhu!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg