TRENINGSØVELSER PÅ MEDISINBALL?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P6199915-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag tenkte jeg å vise dere noen smarte øvelser med medisinball! Av og til blir jeg så dritlei den “vanlige” styrketreningen at det er greit med noen øvelser man kan variere med. Dessverre ser det ut som jeg holder på å drite på meg på alle bildene der jeg faktisk viste øvelsene, derfor er det et lite bildedryss der jeg poserer med medisinballen i stedet. Haha, bedre lykke neste gang! Kanskje jeg manner meg opp til å legge de ut senere. I dag har jeg uansett funnet ut at jeg ikke er særlig pen å se på mens jeg gjør treningsøvelser. Som om noen bryr seg, vi er jo på trening for å trene, og ikke se bra ut?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg