TRENGS DET EKSPERTHJELP?

Nå har jeg nettopp brukt lang tid på å irritere meg over at bildene blir blurry når de lastes opp på bloggen. Jævlig mye vits å bruke flere titusen på kamerautstyr når bildene uansett blir uskarpe når de lastes opp. Jeg aner ikke hva jeg gjør feil, men bildene er sylskarpe og klare når jeg ser på de på macen, men når de lastes opp i blogginnlegg blir de dødsuklare. Hmmm, noen tips?

Jeg tror iallfall jeg fant en midlertidig løsning, for bildene under er jo mye bedre enn når jeg først lastet de opp. Hvordan ser kvaliteten ut hos dere? Hvis de fremdeles er dårlige må jeg tilkalle eksperthjelp 😉 Haha!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Lue – FWSS / Skjerf – Nelly / Jakke – Mango / Cardigan – Minimum / Sko – Puma / Veske – Balenciaga

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg